💰 Business

Qatar Airways explains the fact that citizens will be allowed to travel from June 1st

القطرية توضح حقيقة السماح بسفر المواطنين ابتداءً من 1 يونيو

Doha – Al-Sharq:

Qatar Airways has denied the authenticity of the tweet circulated by Twitter users, which indicates that Qatari nationals will be allowed to travel from 1 June.

Qatar Airways denies the tweet attributed to its Twitter account, which was manipulated using Photoshop image editing software, and attributed it to the national carrier to include allowing citizens to travel from June 1st, according to a statement posted on Twitter.

The national carrier called on everyone to check the accuracy of the news, and confirmed that it will take the necessary measures against the promoters of such rumours and incorrect news.

source: al-sharq

الدوحة – الشرق:

نفت الخطوط الجوية القطرية صحة التغريدة التي تداولها مغردون والتي تشير إلى السماح للمواطنين القطريين بالسفر ابتداءً من 1 يوينو المقبل.

جاء ذلك في بيان نشر على الحساب الرسمي في تويتر، حيث قالت: تنفي الخطوط الجوية القطرية التغريدة المنسوبة إلى حسابها عبر تويتر والتي تم التلاعب بها باستخدام برنامج تعديل الصور فوتوشوب، ونسبها إلى الناقلة الوطنية لتتضمن السماح للمواطنين بالسفر ابتداءً من 1 يونيو.

وأهابت الناقلة الوطنية بالجميع تحري الدقة في تناقل الأخبار، كما أكدت أنها ستتخذ الإجراءات اللازمة تجاه مروجي مثل هذه الإشعات والأخبار غير الصحيحة

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
242
Tags
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close