additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health🦠Coronavirus

Two more Coronavirus cases reported in Qatar

تسجيل حالتين إضافيتين مصابتين بفيروس كورونا في قطر​​

 

Following further testing, the Ministry of Public Health (MOPH) announced today two additional cases of Coronavirus Disease (COVID-19) have been recorded in the State of Qatar, taking the total of confirmed cases to three. The two Qatari individuals were evacuated from the Islamic Republic of Iran on a government-chartered plane on 27 February 2020 and have been under full quarantine.

​​The patients have been transferred to the Communicable Disease Center for treatment under full quarantine and they are in a stable condition.

The MOPH reiterates that the patients have not had any engagement with the general public. The risk of infection to the public remains low.

The MOPH has prepared for the spread of the virus by instituting quarantine measures for people returning from infected areas.

The MOPH continue to monitor quarantined individuals for symptoms.

أعلنت وزارة الصحة العامة أن الفحوصات الطبية قد كشفت عن إصابة حالتين إضافيتين بمرض فيروس كورونا 2019 (كوفيد-19) في دولة قطر تعود لمواطنين قطريين من ضمن المواطنين الذين قامت الدولة بإجلائهم على متن طائرة خاصة من الجمهورية الإسلامية الإيرانية في 27 فبراير الماضي، وممن خضعوا للحجر الصحي فور وصولهم، ليصل بذلك عدد الحالات المؤكد إصابتها بالفيروس في البلاد إلى ثلاث حالات حتى الآن.

وقد تم إدخال المصابين إلى مركز الأمراض الانتقالية تحت العزل التام وهم في حالة صحية مستقرة، وتؤكد وزارة الصحة العامة بأن المصابين لم يخالطوا أفراد المجتمع منذ وصولهم، ولا تزال مؤشرات تفشي المرض في دولة قطر منخفضة للغاية.

كما اتخذت وزارة الصحة العامة كافة التدابير الاحترازية للحد من تفشي فيروس كورونا، وذلك عن طريق اخضاع جميع المسافرين القادمين من المناطق التي يسري فيها الفيروس للحجر الصحي فور وصولهم للبلاد، وتواصل الوزارة مراقبة من تم اخضاعهم للحجر الصحي للتأكد من عدم ظهور أي أعراض عليهم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
5
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format