additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

Paralympic

QOC Secretary General Receives Qatari Paralympic Delegation Returning from Tokyo

أمين عام اللجنة الأولمبية يستقبل البعثة القطرية البارالمبية العائدة من طوكيو

QNA

Doha: Team Qatar Paralympic champions returned home to a warm welcome on Tuesday morning after participating in Tokyo 2020 Paralympics which featured the participation of 4400 athletes from 160 nations.

Qatars Abdulrahman Abdulqader claimed the bronze of mens F34 shot put event with a seasons best of 11.36M.

The Qatari delegation was received at Hamad International Airport by HE QOC Secretary General Jassim bin Rashid Al Buenain and Board Members of the Qatar Paralympic Committee.

HE the QOC Secretary General praised Abdulrahman Abdulqadrs amazing achievement in Tokyo and said that this is the second Paralympic medal of the Qatari star after his first-ever glory in 2016 Rio Paralympics Games.

“Abdulqader has fought tooth and nail in 2020 Tokyo Paralympics Games to dedicate this glorious bronze medal to our nation” added HE QOC Secretary General.

Al Buenain also appreciated the efforts of the Qatar Paralympic Committee under the presidency of HE Sheikh Abdulrahman bin Saud Al-Thani.

After this glorious victory, Abdulqader dedicated this bronze medal to the wise leadership and to the Qatari people, saying that he is so proud after clinching the countrys second medal in the Paralympic Games.

Abdulrahman Abdulqader occupied the third place in mens F34 shot put event behind Jordans Ahmad Hindi who took the gold medal with a new world record of 12.25M while Moroccos Azeddine Nouiri clinched the silver medal with an effort of 11.55M.

In Rio 2016 Paralympics, Abdulqader won Qatars first-ever Paralympic medal when he claimed the silver medal of the same event with a 11.15M throw.

Team Qatar star Sara Masoud concludes her participation at Tokyo 2020 Paralympics with a season best of 5.42m to take the sixth place in women’s F33 shot put event.

Masoud is the first ever woman crowned with a Paralympic Games medal in the history of the nation when she won the F33 Shot Put silver in Rio 2016 Paralympic Games.

قنا

الدوحة: عادت إلى الدوحة يوم الأمس، البعثة البارالمبية القطرية بعد مشاركتها في دورة الألعاب البارالمبية /طوكيو 2020/، التي اختتمت منافساتها في العاصمة اليابانية طوكيو أمس الأول /الأحد/، بمشاركة نحو 4400 رياضي مثلوا 160 دولة، وحقق فيها البطل القطري عبدالرحمن عبدالقادر الميدالية البرونزية لمسابقة دفع الجلة فئة /F34/.

وحظيت البعثة باستقبال مميز في مطار حمد الدولي تقديرا للإنجاز، حيث كان في استقبالهم سعادة السيد جاسم بن راشد البوعينين أمين عام اللجنة الأولمبية القطرية، وعدد من المسؤولين باللجنة الأولمبية، وأعضاء مجلس إدارة الاتحاد القطري لذوي الاحتياجات الخاصة.

وقد أشاد سعادة السيد جاسم بن راشد البوعينين بالإنجاز الذي حققه البطل عبدالرحمن عبدالقادر. وقال إن الحصول على ميدالية ثانية في دورة الألعاب البارالمبية بعد فضية ريو 2016 يعكس قدرات بطل الأدعم عبدالرحمن عبدالقادر خصوصا وأنه سبق له أيضا الحصول على الميدالية الذهبية في بطولة العالم لألعاب القوى لذوي الاحتياجات الخاصة في لندن عام 2017، منوها بروح الإصرار والتحدي والمجهود الكبير الذي بذله عبدالرحمن عبدالقادر مما أثمر حصوله على الميدالية البرونزية في بارالمبياد طوكيو 2020.

وأثنى الأمين العام للجنة الأولمبية القطرية على العمل الكبير الذي يقوم به الاتحاد القطري لرياضة ذوي الاحتياجات الخاصة برئاسة سعادة الشيخ عبدالرحمن بن سعود آل ثاني، وقال إن ميدالية عبدالرحمن عبدالقادر وغيرها من الإنجازات التي تتحقق لرياضة ذوي الاحتياجات الخاصة تعكس التخطيط السليم والعمل المميز للاتحاد، معربا عن أمله في تحقيق المزيد من الإنجازات المشرفة للرياضة القطرية في المشاركات المقبلة.

من جانبه، أهدى البطل عبدالرحمن عبدالقادر الميدالية البرونزية التي حققها في دورة الألعاب البارالمبية /طوكيو 2020/، إلى القيادة الرشيدة والشعب القطري وقال إنه فخور بالحصول للمرة الثانية على ميدالية في دورة الألعاب البارالمبية، مشيرا إلى أن تحقيق الميدالية لم يكن أمرا سهلا في ظل قوة المنافسة مع بقية الأبطال المشاركين بدليل تحقيق صاحب الميدالية الذهبية لرقم بارالمبي عالمي جديد.

وأضاف أن الميدالية البرونزية كانت ثمرة مجهود كبير خلال الفترة الماضية، مشيدا في الوقت نفسه بدعم اللجنة الأولمبية القطرية والاتحاد القطري لرياضة ذوي الاحتياجات الخاصة وجهود الجهاز الفني والتي أسهمت في تحقيق هذا الإنجاز.

وكان البطل القطري عبدالرحمن عبدالقادر، توج بالميدالية البرونزية في مسابقة دفع الجلة فئة /F34/، ضمن منافسات دورة الألعاب البارالمبية /طوكيو 2020/، بعد أن سجل رمية قدرها 11.36 متر، فيما أحرز الأردني أحمد هندي الميدالية الذهبية محققا رقما بارالمبيا جديدا قدره 12.25 مترا، وحصل المغربي عز الدين نويري صاحب ذهبية بارالمبياد /ريو 2016/ على الميدالية الفضية برمية قدرها 11.55 متر.

وتعد هذه الميدالية هي الثانية لعبدالرحمن عبدالقادر في دورات الألعاب البارالمبية، حيث كان قد فاز بالميدالية الفضية في ألعاب /ريو 2016/، وفاز أيضا بالميدالية الذهبية في بطولة العالم لألعاب القوى لذوي الاحتياجات الخاصة التي أقيمت في لندن عام 2017.

كما شاركت القطرية سارة مسعود في دورة الألعاب البارالمبية /طوكيو 2020/، حيث حلت في المركز السادس لمسابقة دفع الجلة فئة /F33/، محققة أفضل رقم لها في الموسم وقدره 5.42 متر.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button