additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business😎 LifeStyle💎 luxury

Qatar Duty Free to open new shopping and dining outlets

افتتاح متاجر جديدة في مطار حمد الدولي

Doha: Qatar Duty Free (QDF) is marking its 21st anniversary by unveiling a significant investment and an enhanced retail portfolio of 21 new shopping and dining outlets. With a focus on embracing a range of tastes and budgets, the “21 in 21” project will elevate the existing duty free experience at Hamad International Airport (HIA).

The new outlets, which will be located in both the departure and arrival areas, will gradually open over the coming months featuring global brands, several convenience and travel-essential stores – including a Big Value – and an enhanced dining offer that will make QDF the perfect place for all passengers to wind down with some shopping therapy and culinary delights between flights.

Qatar Airways Group Chief Executive, H E Akbar Al Baker, said: “We aim to offer an unrivalled retail and dining experience in a unique environment for all our passengers travelling through HIA – the best airport in the Middle East and the third-best in the world – and introduce our customers to an enhanced Qatar Duty Free shopping experience.”

Adding to an existing outstanding portfolio of brands, Vialle di Lusso – a new shopping avenue at HIA – will incorporate luxury outlets such as Armani and Chloe with a selection of ready-to-wear fashion items and accessories.

In addition, QDF will launch the first airport boutique in the Middle East for the fashion designer Valentino and will debut stand-alone stores – the first in an airport in the Middle East – for prestigious brands such as Emilio Pucci, Fendi and Jimmy Choo. An Emporio Armani Ristorante and Caffè will add more glamour to the Vialle di Lusso, making QDF the first travel retailer in the world to house the Emporio Armani Ristorante and Caffè.

A new Perfumes and Cosmetics store will also include the first Christian Louboutin boutique, making QDF the first travel retailer in the world to provide Christian Louboutin products. QDF will also be home to the first Adidas airport store, Q-Denim – a multi-brand men’s denim store – and the Qatari fashion brand Kashkha.

For diners, there will be something for all, including grab-and-go eateries for those on the move, a range of dine-in outlets and fine-dining concepts. In April, Qatar Airways signed a Memorandum of Understanding (MOU) for a Joint Venture with HMSHost International, part of Autogrill Group, the largest food and beverage operator at high traffic locations globally.

In October 2020, HIA and QDF were voted as “Best Airport Voted for by Millennials” and “Best Airport Retail Environment”, respectively, by the Travel Retail Awards 2020.

الدوحة: خصصت السوق الحرة القطرية، بمناسبة الاحتفال بمرور 21 عاماً على افتتاحها، استثمارات كبيرة لتطوير عملياتها وزيادة خيارات التسوّق فيها، بما في ذلك افتتاح 21 متجراً ومنفذاً لتقديم خدمات الأطعمة والمشروبات.

وقالت الخطوط الجوية القطرية “القطرية” عبر بيان بموقعها الإلكتروني إنه مع التركيز على تلبية مختلف أذواق المسافرين، سيساهم مشروع “21 في 21” في تعزيز تجربة التسوّق في السوق الحرة القطرية الحائزة على العديد من الجوائز عالمية في مطار حمد الدولي، لتتحول بذلك إلى وجهة عالمية للمسافرين الدوليين.

وأوضحت أن المتاجر والمنافذ الجديدة تقع في مناطق المغادرين والقادمين، وسيتم افتتاحها على مدار الأشهر القادمة، وستضم متاجر لعلامات تجارية عالمية، ومتاجر لمستلزمات السفر والاحتياجات الأساسية – بما في ذلك متجر بيغ فاليو، لتتحول منطقة التسوّق في مطار حمد الدولي إلى مكان يتيح الفرصة أمام المسافرين للحصول على قسط من الهدوء والراحة بين الرحلات، وقضاء أجمل الأوقات بين مجموعة من المتاجر والنكهات العالمية.

وقال سعادة السيد أكبر الباكر، الرئيس التنفيذي لمجموعة “القطرية”: “نتطلع في الخطوط الجوية القطرية إلى تقديم تجربة تسوّق وتناول طعام لا تضاهى في أجواء من الهدوء والراحة خلال رحلات المسافرين عبر مطار حمد الدولي، أفضل مطار في الشرق الأوسط وثالث أفضل مطار في العالم، وذلك من خلال الارتقاء بتجربة التسوّق في السوق الحرة القطرية”.

وقال المهندس بدر محمد المير، الرئيس التنفيذي للعمليات في مطار حمد الدولي: “إن تعزيز خيارات التسوّق التي توفرها السوق الحرة القطرية ما هو إلّا جزء من الجهود المشتركة مع مطار حمد الدولي، والتي تهدف إلى توفير مجموعة متنوعة من تجارب التسوّق والضيافة لجميع المسافرين. وتوفّر المساحات التجارية الواسعة في المطار فرصة للعلامات التجارية للوصول إلى المسافرين من شتى أنحاء العالم. ونحن نحرص كلّ الحرص على مواصلة سعينا في تقديم الأفضل لنتيح لمسافرينا تجربة لا تنسى “.

وقال ثابت مصلح، نائب الرئيس للعمليات في السوق الحرة القطرية: “احتفالاً بمرور 21 عاماً من الإنجازات والخدمات الحائزة على جوائز عالمية من طراز خمس نجوم للمسافرين. ويأتي هذا الاستثمار الكبير ليشكّل بداية فصل جديد من التميّز في خدمات السوق الحرة القطرية، ولإبراز التزامنا المتواصل بتقديم خدمات عالمية المستوى لكافة الزوّار”.

وستضم منطقة المتاجر الفاخرة الجديدة “فيالي دي لوسو”؛ العديد من العلامات التجارية الراقية، مثل أرماني وكلوي اللتان ستعرضان مجموعة استثنائية من الملابس الجاهزة والإكسسوارات. كما ستحتضن السوق الحرة القطرية أول بوتيك للعلامة التجارية فالنتينو على مستوى مطارات الشرق الأوسط، إضافةً إلى متاجر العلامات التجارية الشهيرة؛ إيميليو بوتشي وفندي وجيمي تشو.

وسيضيف مطعم ومقهى أمبوريو أرماني المزيد من التألق لمنطقة فيالي دي لوسو مع إتاحة تشكيلة متنوعة وشهية من الأطعمة والمشروبات في أجواء هادئة ومميزة، لتصبح السوق الحرة القطرية بذلك أول سوق تجزئة سفر في العالم تفتتح  مطعم ومقهى أمبوريو أرماني.

كما سيضم متجرٌ جديدٌ للعطور ومستحضرات التجميل؛ بوتيك للعلامة الفاخرة كريستيان لوبوتين الذي سيصبح الأول من نوعه على مستوى الأسواق الحرة في العالم. كما ستشهد السوق الحرة القطرية افتتاح أول متجر مستقل للعلامة التجارية الرياضية أديداس في المطارات، ومتجر للملابس الرجالية من كيو-دينيم، ومتجر للعلامة القطرية كشخة.

وستوفّر السوق الحرة القطرية لمحبّي الطعام تشكيلة متنوعة من المطاعم والاستراحات التي تلبي أذواق الجميع، بما في ذلك مطاعم للوجبات السريعة، ومطاعم يمكن للمسافرين الجلوس فيها وتناول مختلف أنواع الأطعمة الشهية، إضافةً إلى افتتاح عدد من المطاعم الراقية. وأبرمت السوق الحرة القطرية في شهر أبريل الماضي مذكرة تفاهم مع HMSHost لتطوير خدمات الأطعمة والمشروبات في المطار. وتعتبر HMSHost جزءاً من مجموعة Autogrill – أكبر مقدم لخدمات الأطعمة والمشروبات في العديد من المناطق عالمياً.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format