additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆2022

SC and QFA Launch Qatar Fan Leader Network

اللجنة العليا واتحاد الكرة القدم يعلنان عن إطلاق شبكة قادة المشجعين

QNA

Doha: With under a year and a half to go until the next FIFA World Cup, Qatar is focused on delivering an exceptional fan experience for everyone who travels to the country in 2022. And to help achieve this objective, the Supreme Committee for Delivery & Legacy (SC) and Qatar Football Association (QFA) have teamed up to establish the Qatar Fan Leader Network.

The Fan Leader Network will comprise fans from across the world. Fan Leaders will be involved in creating and sharing key information about Qatar and the tournament with their networks, leading to further excitement amongst a global network of fans ahead of the first World Cup in the Middle East and Arab world.

The SC’s Communications Executive Director Fatma Al Nuaimi said: “From the moment Qatar won the bid to host the World Cup, we believed in the power of football to inspire innovation, build bridges between cultures and peoples, and accelerate positive social change. Fans are the top priority for us as the host country, and to get the experience right for fans, we need to engage football lovers everywhere.”

Fan Leaders will be granted access to information in order to answer questions posed about Qatar by their peers, and be provided regular updates about the tournament to ensure a quick, efficient and timely transfer of information from the host country directly to supporters and vice-versa. It is hoped the network will provide crucial insight to assist Qatar in shaping the fan experience in 2022.

For his part, QFA General Secretary Mansoor Al Ansari said: “The Fan Leader Network will help football fans around the world learn more about Qatars passion for football and our rich history in the game. By creating this open dialogue with fans, we will reveal more about the next World Cup host nation and showcase our ambitions to deliver a world-class squad for 2022 and beyond. We look forward to working closely with the SC on this project and building connections with this global community of fans.”

The Fan Leader Network will recruit 500 fans from across the globe, with their selection based on their passion for their national team and their role as influencers in their local community. Those selected should have experience of traveling abroad to watch their team play and be connected with fan groups, associations and societies.

On a monthly basis, Fan Leaders will be challenged to generate content related to Qatar 2022, with the best examples featured on the SCs social media platforms. Fan Leaders will also be invited to Qatar for milestone events, in addition to taking part in monthly focus groups, surveys and questionnaires to help Qatar plan an exceptional experience for fans in 2022.

قنا

الدوحة: أعلنت اللجنة العليا للمشاريع والإرث والاتحاد القطري لكرة القدم عن إطلاق مبادرة شبكة قادة المشجعين، وذلك في إطار الجهود المتواصلة لضمان تجربة استثنائية للمشجعين خلال بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022، التي تنطلق منافساتها بعد أقل من عام ونصف.

وتضم شبكة قادة المشجعين مجموعة من الأفراد المتحمسين لكرة القدم من أنحاء العالم، والذين سيشاركون مع الجمهور في بلدانهم معلومات أساسية عن قطر وبطولة كأس العالم، بهدف تعزيز الحماس لدى الجمهور للنسخة الأولى من المونديال في العالم العربي والشرق الأوسط.

وقالت السيدة فاطمة النعيمي، المدير التنفيذي لإدارة الاتصال في اللجنة العليا للمشاريع والإرث: “أكدنا منذ فوز ملف قطر بحق استضافة مونديال 2022 على قدرة كرة القدم على تحفيز الابتكار، والتشجيع على بناء الجسور بين مختلف الثقافات والشعوب، والإسهام في إحداث تغييرات إيجابية لدى الأفراد والمجتمعات حول العالم.”

وأضافت: “يأتي المشجعون على رأس أولوياتنا كدولة مستضيفة للبطولة، ومن أجل ضمان استمتاع الجمهور بتجربة غير مسبوقة فإننا نحتاج إلى التفاعل والتواصل مع عشاق كرة القدم في كل مكان. ومن هنا تكمن أهمية مبادرة شبكة قادة المشجعين.”

وفي ضوء هذه المبادرة ستتاح الفرصة أمام قادة المشجعين للحصول على كافة المعلومات التي يمكنهم من خلالها الإجابة على استفسارات المشجعين في بلدانهم عن دولة قطر، وتزويدهم بتحديثات دورية عن البطولة، بهدف ضمان سرعة نقل المعلومات مباشرة بين المشجعين والبلد المضيف، في سبيل مساعدة قطر في تقديم تجربة غير مسبوقة للمشجعين خلال مونديال 2022.

من جانبه قال السيد منصور الأنصاري، الأمين العام للاتحاد القطري لكرة القدم: “لا شك أن شبكة قادة المشجعين ستساعد جمهور كرة القدم في أنحاء العالم في التعرف أكثر على شعبية اللعبة في قطر وتاريخ الساحرة المستديرة في الدولة التي ستنظم النسخة المقبلة من المونديال العام القادم.”

وأضاف الأنصاري: “سنتمكن من خلال إتاحة قنوات الحوار مع الجمهور من تعريف المشجعين أكثر على البلد المستضيف للبطولة، وتطلعاتنا لإعداد منتخب وطني عالمي المستوى للمنافسة في مونديال 2022 وبعده..ونتطلع بكل شغف للعمل عن قرب مع اللجنة العليا في هذا المشروع الهام من أجل بناء جسور من التواصل مع مجتمع مشجعي كرة القدم في العالم.”

وتأتي شبكة قادة المشجعين ضمن برنامج عالمي للتفاعل مع الجمهور من مختلف أرجاء العالم، وستضم الشبكة 500 مشجعاً من أنحاء العالم، على أن يجري اختيارهم في ضوء مؤازرتهم ودعمهم لمنتخباتهم الوطنية، وأدوارهم كشخصيات مؤثرة في مجتمعاتهم، إلى جانب ما يمتلكونه من خبرة في السفر خارج بلدانهم لحضور مباريات فرقهم المفضلة، والتمتع بعلاقات قوية مع مجموعات المشجعين، واتحادات كرة القدم، والمجتمعات التي ينشطون فيها.

وسيتنافس قادة المشجعين شهرياً في إعداد محتوى للنشر حول مونديال قطر 2022، مع نشر أفضل مشاركة على وسائل التواصل الاجتماعي التابعة للجنة العليا، كما ستجري دعوة قادة المشجعين إلى قطر لحضور أحداث هامة تنظمها اللجنة العليا على طريق التحضير للمونديال، إضافة إلى المشاركة في حلقات نقاشية واستبيانات شهرية، لمساعدة الجهود المتواصلة في قطر لتقديم تجربة استثنائية للجمهور في 2022.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format