additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

Euro 2020

Spain beat Croatia 5-3 in thrilling Euro 2020 knockout

كأس أمم أوروبا: تأهل إسبانيا إلى الدور ربع النهائي

Reuters

COPENHAGEN: Spain held off a remarkable Croatian fightback to win 5-3 in a pulsating Euro 2020 last 16 knockout match on Monday thanks to goals from Alvaro Morata and Mikel Oyarzabal in extra time.

The three-times European champions will now face either France or Switzerland on July 2 in St. Petersburg

Spain and Croatia were drawing 3-3 after normal time, with the goals starting when goalkeeper Unai Simon failed disastrously to control a simple back-pass to give Croatia a shock 1-0 lead.

Spain looked like they had made amends with goals from Pablo Sarabia, Cesar Azpilicueta and Ferran Torres to go 3-1 up, until Mislav Orsic scored in the 85th minute and Mario Pasalic netted two minutes into stoppage time to level for Croatia.

Spain’s goals in extra time came after Simon had made a point blank save to stop Croatia taking the lead.

قنا

كوبنهاجن: تأهل المنتخب الإسباني إلى الدور ربع النهائي من بطولة كأس أمم أوروبا لكرة القدم، وذلك بعد الفوز على كرواتيا بنتيجة (5-3) في المباراة التي جرت بينهما الأمس ضمن دور الـ16 على ملعب “باركن ستاديوم” في كوبنهاجن وكان الوقت الأصلي للمباراة انتهى بالتعادل 3-3.

وستلتقي إسبانيا بطلة أوروبا ثلاث مرات يوم /الجمعة/ المقبل مع الفائز من مواجهة فرنسا وسويسرا التي تقام في وقت لاحق من اليوم.

وافتتحت كرواتيا التسجيل عبر النيران الصديقة بعدما فشل الحارس الإسباني أوناي سيمون في السيطرة على كرة استقرت في شباكه في الدقيقة (20)، وعادل بابلو سارابيا لإسبانيا في الدقيقة (38)، ليضيف زميلاه سيزار أسبيليكويتا من رأسية في الدقيقة (57) وفيران توريس في الدقيقة (77) الهدفين الثاني والثالث، غير أن الرد الكرواتي لم يتأخر فسجل البديل ميسلاف أورسيتش هدف تقليص الفارق في الدقيقة (85)، قبل أن يدرك البديل الآخر ماريو باساليتش التعادل في الدقيقة الثانية من الوقت المحتسب بدل الضائع للشوط الثاني، ثم سجل منتخب إسبانيا في الشوط الأول الإضافي عبر الهداف ألفارو موراتا في الدقيقة (100) والبديل ميكيل أويارسابال في (103).

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format