additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🎮Games & Movies🎬Movies

‘F9’ to Propel Box Office to Biggest Weekend Since Pandemic Hit

فيلم “أف 9” يدفع شباك التذاكر لأضخم عطلة اسبوع منذ بداية الوباء

Bloomberg

“F9,” the latest instalment of the Fast & Furious franchise, is expected to turbocharge the domestic box office this weekend, drawing audiences back into theatres at a pace not seen since early 2020.

The feature from Comcast Corp.’s Universal Pictures may generate $67 million in ticket sales, walloping the current largest film debut during pandemic times, according to Boxoffice Pro. The result would amount to a roughly average opening weekend for a movie in the Fast & Furious series, but will likely still thrill theatre owners and studios, which have been starved of new big-budget films for 15 months.

The movie industry is hoping the popcorn flick kicks off a broader return to the cinema. By luring audiences in with dazzling car chases, they’re hoping to show that theatres are safe and desirable places to be. If the weekend goes well, it could boost prospects for other potential blockbusters due to premiere in the coming weeks, such as Walt Disney Co.’s “Black Widow.”

“While it’s too soon to draw conclusions, Universal’s ‘F9’ may provide a shot in the arm,” Bloomberg Intelligence analysts Geetha Ranganathan and Kevin Near said in a report. It “should be a catalyst not only for the film but for the theatre industry as a whole.”

“F9” continues the saga of Dominic Toretto, played by Vin Diesel, and his crew of car enthusiasts. It has only mildly positive reviews on Rotten Tomatoes, with critics calling its over-the-top stunts preposterous, but it’s still expected to draw a large crowd. Unlike almost every movie that’s come out during the pandemic, it will be available exclusively in theatres, and the action sequences are purpose-built for the big screen.

Further, about 80% of cinemas have now reopened, with rules around masks and social distancing continuing to ease, according to data from researcher Comscore Inc. “F9” will show in 4,179 North American locations, the largest footprint of any movie that’s come out since March 2020.

Already the movie has proved popular with audiences abroad. It premiered outside the U.S. in May, and has sold about $300 million worth of tickets. And in the U.S., it generated $7.1 million in sales during a Thursday preview night, already setting it on a course to be the biggest box office winner in more than a year.

“A Quiet Place Part II,” a Paramount Pictures film that came out in May, is expected to take the No. 2 spot this weekend, making about $6.6 million, according to Boxoffice Pro. It currently holds the title as the largest movie opening in the pandemic, generating $48 million on its first three days in domestic cinemas.

Overall, the 10 biggest films this weekend could roughly double the box-office take of last week’s top 10, which generated $44.1 million in ticket sales, Boxoffice Pro said.

بلومبيرج

من المتوقع أن يعمل فيلم “أف 9” ، وهو أحدث فيلم من سلسلة فاست آند فيوريوس ، على تنشيط شباك التذاكر المحلي في نهاية هذا الأسبوع ، مما يعيد الجماهير إلى مسارح السينما بوتيرة لم نشهدها منذ أوائل عام 2020.

قد يحقق الفيلم من شركة يونيفرسال بيكتشرز لشركة كومكاست 67 مليون دولار من مبيعات التذاكر ، مما يجعله أكبر ظهور حالي لفيلم خلال أوقات الوباء، وفقاً لمجلة بوكس أوفيس برو.

ستكون النتيجة بمثابة عطلة نهاية أسبوع افتتاحية عادية تقريباً لفيلم في سلسلة فاست آند فيوريوس، ولكن من المحتمل أن تظل مثيرة لأصحاب دور السينما والاستوديوهات، الذين حرموا من الأفلام الجديدة ذات الميزانيات الكبيرة لمدة 15 شهراً.

وتأمل صناعة السينما أن تبدأ الافلام الحماسية بعودة أوسع إلى السينما. من خلال جذب الجماهير لمطاردات السيارات المبهرة ، ويأملون في إظهار المسارح كأماكن آمنة ومرغوبة.

وإذا سارت عطلة نهاية الأسبوع على ما يرام، فقد يعزز ذلك آفاق الأفلام الأخرى المحتملة التي من المقرر عرضها لأول مرة في الأسابيع المقبلة، مثل فيلم “بلاك ويدو” من إنتاج شركة والت ديزني.

وقال المحللان في وكالة بلومبرج انتيليجنس جيثا رانغاناثان وكيفن نير في تقرير: “في حين أنه من السابق لأوانه استخلاص النتائج، فإن فيلم ‘أف9’ لشركة يونيفرسال قد يكون مفاجأة ضخمة “، وينبغي أن يكون حافزاً ليس فقط للفيلم ولكن لصناعة السينما ككل”.

يواصل فيلم “أف9” ملحمة دومينيك توريتو، الشخصية التي يلعبها فين ديزل، وطاقمه من عشاق السيارات. ولم يحظ سوى بتقييمات إيجابية إلى حد ما على موقع “روتين تومايتوز” ، حيث وصف النقاد أعماله المثيرة بغير المعقولة، ولكن لا يزال من المتوقع أن يجذب حشد كبير.

وعلى عكس كل فيلم تقريباً يتم اصداره خلال الوباء، سيكون متاحاً حصريآ في دور السينما، ويتم بناء تسلسل الحركة لهذا الغرض للشاشة الكبيرة.

علاوة على ذلك، أعيد فتح حوالي 80٪ من دور السينما الآن، مع استمرار تخفيف القواعد المتعلقة بالكمامات والتباعد الاجتماعي، وفقاً لبيانات من شركة كومسكور. وسيتم عرض “أف9” في 4179 موقعاً في أمريكا الشمالية، وهو أكبر انجاز لأي فيلم يتم طرحه منذ مارس 2020.

لقد أثبت الفيلم بالفعل شعبيته لدى الجماهير في الخارج. حيث تم عرضه لأول مرة خارج الولايات المتحدة في مايو، وباع ما قيمته حوالي 300 مليون دولار من التذاكر. وفي الولايات المتحدة ، حققت مبيعات بقيمة 7.1 مليون دولار خلال ليلة الترويج يوم الخميس، مما جعله بالفعل في طريقه ليصبح أكبر فائز في شباك التذاكر منذ أكثر من عام.

ومن المتوقع أن يحتل الجزء الثاني من فيلم “أ كوايت بلايس” ، وهو أحد أفلام باراماونت بيكتشرز الذي تم عرضه في مايو، المركز الثاني في نهاية هذا الأسبوع، محققاً حوالي 6.6 مليون دولار ، وفقاً لـمجلة بوكس أوفيس برو. ويحمل حالياً لقب أكبر افتتاح لفيلم في فترة الوباء، محصلاً 48 مليون دولار في أيامه الثلاثة الأولى في دور السينما المحلية.

بشكل عام، يمكن لأفضل 10 أفلام في نهاية هذا الأسبوع أن تضاعف ما يقرب من شباك التذاكر لأفضل 10 أفلام الأسبوع الماضي، والتي حققت 44.1 مليون دولار من مبيعات التذاكر ، وفقاً لمجلة بوكس أوفيس برو.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format