additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle📱 Technology

6 important features Android users will get soon

٦ ميزات مهمة سيحصل عليها مستخدمو “أندرويد” قريباً

Google has announced that it will give Android devices around the world a number of important and practical features.

First feature
According to Google, one of the most important features android devices will get in some countries of the world is the “earthquake early warning system, through which it sends warning of earthquakes to users seconds before they occur, helping them shelter in safe places,” al Jazeera Net reports.

The system has been tested by users in New Zealand and Greece and is supposed to reach Android device owners in Turkey, the Philippines, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Tajikistan, Turkmenistan and Uzbekistan.

Second feature
The other feature for Android users will enable them to distinguish important messages with special logos so they can easily access them later, and the feature should reach messaging apps soon.

Third feature
The third feature that will reach users is to facilitate the control of phones and their applications via voice commands, which will make it easier for people with special needs to use their devices.

Fourth feature
Android devices will also get a new feature that will help users make their own emoji stickers, and combine two stickers or two emojis together to make a special mix.

Fifth feature
The fifth feature will be for users of Android Auto services, as Google will develop these services to help the user customize the screen in the most appropriate way, and these services will get new applications to facilitate driving and GPS.

Sixth feature
A feature that helps improve device recognition of user voices to adjust passwords, and decrypt some apps and data via voice commands will also be added to android devices.

أعلنت غوغل أنها ستمنح الأجهزة العاملة بنظام “أندرويد” (Android) حول العالم عددا من الميزات المهمة والعملية.

الميزة الأولى
بحسب “غوغل” فإنّ واحدة من أهم الميزات التي ستحصل عليها أجهزة أندرويد في بعض بلدان العالم، هي “نظام الإنذار المبكر من الزلازل، والذي يرسل من خلاله تنبيهات للمستخدمين تحذرهم من الزلازل قبل ثوان من وقوعها، ما يساعدهم على الاحتماء في أماكن آمنة، وفقا للجزيرة نت.

وكان هذا النظام قد اختبر عند المستخدمين في نيوزيلندا واليونان، ومن المفترض أن يصل إلى أصحاب أجهزة أندرويد في تركيا والفلبين وكازاخستان وقرغيزستان وطاجيكستان وتركمانستان وأوزبكستان.

الميزة الثانية
أما الميزة الأخرى لمستخدمي أندرويد، فستمكنهم من تمييز الرسائل المهمة بشعارات خاصة؛ ليتمكنوا من الوصول إليها بسهولة فيما بعد، ومن المفترض أن تصل الميزة إلى تطبيقات الرسائل قريبا.

الميزة الثالثة
والميزة الثالثة التي ستصل المستخدمين تتعلق بتسهيل التحكم بالهواتف وتطبيقاتها عبر الأوامر الصوتية؛ مما سيسهل على ذوي الاحتياجات الخاصة استعمال أجهزتهم.

الميزة الرابعة
وستحصل أجهزة أندرويد أيضا على ميزة جديدة ستساعد المستخدمين على صنع ملصقات تعبيرية خاصة بهم، ودمج ملصقين أو وجهين تعبيريين معا لصنع ملصق مميز.

الميزة الخامسة
وخامس ميزة ستكون من نصيب مستخدمي خدمات “أندرويد أوتو” (Android Auto)، إذ ستحدّث غوغل هذه الخدمات لتساعد المستخدم على تخصيص الشاشة بالشكل الأنسب له، كما ستحصل هذه الخدمات على تطبيقات جديدة لتسهيل القيادة وتحديد المواقع.

الميزة السادسة
وستضاف إلى أجهزة أندرويد أيضا ميزة تساعد على تحسين تعرف الأجهزة على أصوات المستخدمين لضبط كلمات المرور، وفك تشفير بعض التطبيقات والبيانات عبر الأوامر الصوتية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
2
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format