additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health🦠Coronavirus🇶🇦 DOHA

MoPH Announces Changes to Work Hours of Drive-Through Vaccination Centers

وزارة الصحة العامة تعلن تغيير عمل مراكز التطعيم ضد كورونا داخل السيارات

QNA

Doha: The Ministry of Public Health announced Friday that starting Sunday, the work hours of drive-through vaccination centers will be from 4:00 PM to midnight every day.

The ministry said that the decision was made to adjust to the rising temperatures, especially with peak summer months approaching. Last entry to the drive-through centers, located at Lusail and Al Wakra, will be at 11:00 PM.

The ministry noted that the centers only serve people who are set to receive their second dose, highlighting that more than 302,000 people benefited from these services so far.

 قنا

الدوحة: أعلنت وزارة الصحة العامة، أن مراكز التطعيم ضد وباء كورونا /كوفيد – 19/ داخل السيارات، ستبدأ العمل من الساعة 4 مساء وحتى منتصف الليل يوميا اعتبارا من يوم غد /الأحد/.

وأوضحت الوزارة أنه مع ارتفاع درجات الحرارة واقتراب دولة قطر من ذروة أشهر الصيف، سيتم تغيير ساعات العمل الرسمية في مركزي التطعيم عبر السيارات في منطقة لوسيل والوكرة ليصبح العمل فيهما من الساعة الرابعة مساء وحتى منتصف الليل بدءا من التاريخ المذكور، لافتة إلى أن آخر دخول إلى المراكز سيكون في تمام الساعة 11 مساء.

ونوهت في هذا الصدد بأن المركزين سيقدمان خدماتهما للأشخاص الذين سيحصلون على الجرعة الثانية من اللقاح فقط، مشيرة إلى أن أكثر من 302 ألف شخص حصلوا حتى الآن على التطعيم بسهولة في مركزي لوسيل والوكرة الخاصين بالتطعيم داخل السيارات.

وقالت إن أفراد المجتمع سيتمكنون من خلال قصر ساعات العمل على فترات ما بعد الظهر والعصر، من الاستمتاع بأفضل تجربة ممكنة مع الحفاظ على رفاهية جميع الموظفين أيضا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format