additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🌍 World🦠Coronavirus

EU to Ease Travel Restrictions Starting July 1

الاتحاد الاوروبي يخفف قيود السفر بدءا من يوليو المقبل

QNA

Brussels: EU countries agreed today to ease travel restrictions starting July 1. The new measures will allow tourists who received their vaccine shots to avoid testing and quarantine. It will also widen the range of EU regions from which it is safe to travel.

Current President of the EU Portugal said that ambassadors from the 27 EU member states approved a modified European Commission proposal that people who have been fully vaccinated for 14 days should be able to travel freely from one EU country to another. Tourists from other countries could also travel into EU countries, provided they can provide proof they are vaccinated.

A quarter of adults in the EU have received all their vaccine shots.

قنا

بروكسل: وافقت دول الاتحاد الاوروبي اليوم على تخفيف قيود السفر بدءا من الأول من يوليو المقبل، بما يسمح للسائحين الذين تلقوا جرعات التطعيم كاملة تجنب الفحوص أو الحجر الصحي إلى جانب توسيع قائمة مناطق الاتحاد الاوروبي التي يُعد السفر منها آمنا.

وقالت البرتغال، الرئيس الحالي للاتحاد الاوروبي، إن سفراء من الدول السبع والعشرين الأعضاء وافقوا على مقترح معدل للمفوضية الأوروبية ينص على أن بمقدور من تلقوا جرعات التطعيم كاملة على مدى 14 يوما السفر بحرية من دولة عضو بالاتحاد إلى أخرى ، كما يمكن للزائرين الذين حصلوا على شهادات تلقيهم اللقاح من دول أخرى القدوم إلى الاتحاد الأوروبي أيضا .

وتأتي هذه الإرشادات المعدلة في وقت يتحرك فيه الاتحاد الأوروبي لمنح شهادات تثبت تلقي الشخص التطعيم أو لديه مناعة لأنه أصيب بالعدوى من قبل أو أنه أجرى فحصا مؤخرا أثبت خلوه من المرض.

يشار إلى أن حوالي ربع البالغين في دول الاتحاد الأوروبي قد حصلوا على جرعات التطعيم كاملة حتى الآن.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format