additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🦠Coronavirus🇶🇦 DOHA

Direct flights from Doha to England resume on June 8th

استئناف الرحلات المباشرة من الدوحة إلى إنجلترا ٨ يونيو

Doha: From 8 June, direct flights from Doha to England will resume through terminals at Heathrow and Birmingham airport dedicated to countries on the red list, the Embassy of Qatar in the UK said.

In a tweet on its Twitter account, the Embassy explained that only British residence holders or valid medical exemption certificates would be allowed.

The Embassy indicated that incoming passengers had yet to undergo mandatory hotel quarantine.

Britain announced yesterday that seven countries including ( Egypt, Bahrain and Sudan) would be added to the “red list” of travel, in which destinations where returnees are bound to a hotel quarantine, in a review that also included Portugal’s removal from the “green list.”

The British Medicines and Health Products Agency has so far approved the use of four vaccines: Pfizer, Moderna, AstraZeneca and Janssen.

Britain is one of the world’s most affected countries by the Corona epidemic, ranked seventh in the world with more than 4.5 million infections and ranked sixth in the world in terms of deaths with 128,075 deaths.

الدوحة: نوهت سفارة دولة قطر في المملكة المتحدة إلى أنه من تاريخ 8 يونيو سوف تُستأنف الرحلات المباشرة من الدوحة إلى إنجلترا من خلال مباني الركاب في مطار هيثرو وبيرمينغهام والمخصصة للدول على القائمة الحمراء.

وأوضحت السفارة في تغريدة على حسابها بموقع تويتر أن سيسمح الدخول لحاملي الإقامة البريطانية فقط أو شهادات إعفاء طبي سارية فقط.

وأشارت السفارة إلى أنه لا يزال يتعين على المسافرين القادمين الخضوع للحجر الفندقي الإلزامي.

وكانت بريطانيا قد أعلنت أمس عن إضافة سبع دول من بينها (مصر، والبحرين، والسودان) إلى “القائمة الحمراء” للسفر، التي تدرج فيها وجهات يلتزم العائدون منها بالحجر الصحي في فندق، في مراجعة شملت أيضا حذف البرتغال من “القائمة الخضراء”.

الجدير بالذكر أن وكالة الأدوية والمنتجات الصحية البريطانية وافقت حتى الآن على استخدام أربع لقاحات وهي فايزر و مودرنا و استرازينيكا و جانسين.

وتعد بريطانيا من أكثر بلدان العالم تأثرا بوباء كورونا، حيث تأتي في المرتبة السابعة عالميا من حيث عدد الإصابات بأكثر من 4.5 مليون إصابة، وتأتي في المرتبة السادسة عالميا من حيث الوفيات بـ128075 حالة وفاة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format