additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆 Sport

Qatar’s Coach: Happy with Victory over India and Players Performed Well

مدرب منتخب قطر: سعيد بالفوز على الهند واللاعبون قدموا أداء جيدا

QNA

Doha: Spanish coach, Felix Sanchez, coach of the Qatair national team, expressed his happiness with the victory over his Indian guest (1-0) in the match that took place between them this evening in the seventh round of Group E in the Asian double qualifiers qualifying for the 2022 FIFA World Cup Qatar And the Asian Nations Cup, China 2023.

Sanchez said, in the press conference after the match, that he was happy to beat India and achieve the three points because they are very important to lead the group and snatch the direct qualification card from the group to the Asian Nations Cup , noting that it was possible to score more than one goal by diversifying the attack. To avoid India’s defense.

He added that the match was very difficult, especially that the Indian team had good players, and they played in a high fighting spirit despite their numerical shortage for a long period of the match, pointing out that the Indian

The Qatar coach explained that the case of the expulsion that the Indian team was subjected to early in the match was supposed to make the difference for us, especially that playing with ten players is not an easy thing, but the Indian team was organized, and its players made great efforts.

He believed that the players of the Qatar national team presented distinguished technical levels and implemented what was required of them in a great way, and created many realized opportunities that were supposed to turn into goals easily, but bad luck prevented this, as well as the stubbornness of the defense of India and the brilliance of its goalkeeper, who saved many chances.

The Qatar national team coach considered that the most important thing in today’s match is to win and get the three points, before the upcoming confrontation with Oman next Monday, which will largely decide the group leader.

قنا

الدوحة: أعرب الإسباني فيليكس سانشيز المدير الفني للمنتخب القطري عن سعادته بالفوز الذي تحقق على ضيفه الهندي (1-صفر) في المباراة التي جرت بينهما مساء الأمس في الجولة السابعة من المجموعة الخامسة ضمن منافسات التصفيات الآسيوية المزدوجة المؤهلة إلى نهائيات بطولة كأس العالم لكرة القدم /قطر 2022/ وبطولة كأس الأمم الآسيوية /الصين 2023/.

وقال سانشيز، في المؤتمر الصحفي عقب المباراة، إنه سعيد بالفوز على الهند وتحقيق النقاط الثلاث لأنها مهمة للغاية في مسيرة تصدر المجموعة وخطف بطاقة التأهل المباشرة عن المجموعة إلى نهائيات بطولة كأس الأمم الآسيوية، مشيرا إلى أنه كان من الممكن تسجيل أكثر من هدف عبر تنويع الهجوم لتجنب دفاع منتخب الهند المتكتل.

وأضاف أن المباراة كانت صعبة للغاية، خاصة أن منتخب الهند يمتلك لاعبين جيدين، ولعبوا بروح قتالية عالية برغم نقصهم العددي لفترة طويلة من المباراة، لافتا إلى أن المنتخب الهندي كان قريبا من تحقيق هدفه قبل دخول هذه المباراة، والمتمثل في تحقيق نتيجة إيجابية.

وأوضح مدرب قطر أن حالة الطرد التي تعرض لها المنتخب الهندي مبكرا في المباراة، كانت من المفترض أن تحدث الفارق لنا، خاصة أن اللعب بعشرة لاعبين ليس بالأمر السهل، إلا أن منتخب الهند كان منظما، كما ان لاعبيه بذلوا مجهودات كبيرة.

ورأى أن لاعبي منتخب قطر قدموا مستويات فنية مميزة ونفذوا المطلوب منهم بصورة كبيرة، وخلقوا العديد من الفرصة المحققة التي كانت من المفترض أن تتحول إلى أهداف بسهولة، إلا أن سوء التوفيق حال دون ذلك، فضلا عن استبسال دفاع منتخب الهند وتألق حارس مرماه الذي انقذ أكثر من فرصة هدف محقق.

واعتبر مدرب منتخب قطر أن الأهم في مباراة الأمس هو تحقيق الفوز والحصول على النقاط الثلاث، وذلك قبل المواجهة المرتقبة أمام منتخب عمان الاثنين المقبل والتي ستحسم بصورة كبيرة متصدر المجموعة.

بدوره، اعتبر فينجاديش مساعد مدرب منتخب الهند أن فريقه قدم أداء مقنعا ومباراة تكتيكية جيدة، وظهر بصورة مميزة طوال التسعين دقيقة برغم حالة الطرد المبكر التي تعرض لها، مشيرا إلى أن الخسارة بهدف نظيف لا تقلل من أداء اللاعبين وتميزهم.

وقال فينجاديش، في المؤتمر الصحفي عقب المباراة، إن الفريق يجب أن يستفيد من الأداء الجيد أمام قطر خلال مباراتيه القادمتين في التصفيات أمام بنجلاديش وأفغانستان، وأن يطور الجانب الهجومي من اجل تحقيق الفوز.

ورأى أن منتخب الهند في تطور مستمر من مباراة إلى أخرى، كما أنه يضم مجموعة مميزة من اللاعبين الجيدين القادرين على تقديم الأفضل مستقبلا لبلدهم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format