additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Dutch driver Verstappen wins Monaco Grand Prix

الهولندي فيرستابن يفوز بسباق جائزة موناكو الكبرى

Anadolu Agency

ISTANBUL: Red Bull’s Dutch driver Max Verstappen won the fifth Grand Prix of this season in Formula 1 held in Monaco on Sunday.

The 78-lap race was held at the Monaco Circuit, whose length is 3.3 kilometers (2 miles).

Verstappen completed the race at 1:38:56 to take the lead in the Formula One drivers’ championship for the first time in his career.

Ferrari’s Spanish driver Carlos Sainz Jr. came in second and McLaren’s Lando Norris finished third, 8.9 and 19.4 seconds behind Verstappen, respectively.

Charles Leclerc of Ferrari did not take part in the race after the left driveshaft issue emerged on his car.

The sixth race will take place at Baku City Circuit, Azerbaijan on June 6.

 

2021’s top 5 drivers, constructors

Driver standings:

1. Max Verstappen (Netherlands): 105 points

2. Lewis Hamilton (Great Britain): 101

3. Lando Norris (Great Britain): 56

4. Valtteri Bottas (Finland): 47

5. Sergio Perez ( Mexico): 44

 

Constructor standings:

1. Red Bull: 149

2. Mercedes: 148

3. McLaren Mercedes: 80

4. Ferrari: 78

5. Aston Martin Mercedes: 19

قنا

موناكو: فاز الهولندي ماكس فيرستابن سائق /فريق ريد بول/ بسباق جائزة موناكو الكبرى للمرة الأولى في مسيرته والذي أقيم يوم الأمس وتصدر الترتيب العام لبطولة /فورمولا1/ بعد خمس مراحل هذا الموسم.

وأكمل الإسباني كارلوس ساينس /فيراري/ والبريطاني لاندو نوريس /ماكلارين/ عقد منصة التتويج بحلولهما في المركزين الثاني والثالث على التوالي، فيما أنهى بطل العالم سبع مرات البريطاني لويس هاميلتون /مرسيدس/ السباق في المركز السابع وخسر صدارة الترتيب العام لصالح فيرستابن الذي حقق فوزه رقم 12 في سباقات /فورمولا1/.

وحل المكسيكي سيرخيو بيريس /ريد بول/ رابعا، فيما تبعه الألماني سيباستيان فيتل /أستون مارتن/ في المركز الخامس، في ترتيب هو الأول من نوعه هذا الموسم.

من جهته، احتل الفرنسي بيار غاسلي سائق ألفاتاوري المركز السادس، متقدما على هاميلتون السابع، فيما حل خلفه كل من الكندي لانس سترول /أستون مارتن/، والفرنسي استيبان أوكون /ألبين/، والإيطالي أنتونيو جيوفيناتسي /ألفا روميو/ في المراكز الثامن والتاسع والعاشر تواليا.

وتعتبر جائزة موناكو الكبرى المقامة في شوارع الإمارة من بين الأعرق في البطولة العالمية، وقد أدرجت مجددا هذا العام على رزنامة “الفئة الأولى” بعدما قرر القائمون عليها إلغاء السباق في العام الماضي بسبب تداعيات تفشي فيروس كورونا/ كوفيد-19/.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format