additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🥅 LEAGUES

Messi to miss Barcelona’s last match of the season

برشلونة يريح ميسي المرهق في ختامية الليغا

AFP

Barcelona: Lionel Messi will miss Barcelona’s final La Liga game of the season against Eibar on Saturday in order to “enjoy a rest” before the Copa America, the club announced.

The Argentine, who is still in contract negotiations with Barcelona, was given permission to miss training on Friday by coach Ronald Koeman and, with the club now out of the title race, will not play in the away fixture against Eibar.

“The striker can enjoy a rest before next month’s Copa America after a season in which he is one of the players in the squad who has played most,” Barcelona said in a statement.

The 33-year-old has already played 47 matches this season for Barca, scoring 38 goals, but his future at the club remains in doubt as he has been linked with a move to Manchester City where he could join up with former coach Pep Guardiola.

Barcelona’s defeat by Celta Vigo on Sunday leaves them third in La Liga, seven points behind leaders Atletico Madrid and only two ahead of fourth-placed Sevilla.

The Copa America, which was postponed from 2020 because of the coronavirus, begins in Argentina on June 13 with the final on July 10.

The event was due to be co-hosted with Colombia but civil unrest there, which has resulted in 42 deaths, has led to all games being moved to Argentina.

أ.ف.ب

برشلونة: أعلن نادي برشلونة الإسباني الجمعة أن نجمه وقائده الدولي الأرجنتيني ليونيل ميسي لن يشارك في المباراة الأخيرة للفريق في الدوري السبت ضد مضيفه إيبار، لمنحه مزيداً من الراحة قبل نهائيات كوبا أمريكا.

وجاء في بيان على الموقع الرسمي للنادي: «ميسي لم يتمرن الجمعة بموافقة من المدرب ولن يكون مع المجموعة في المباراة ضد إيبار السبت».

وتابع: «يمكن للمهاجم أن يحظى بقسط من الراحة قبل كوبا أمريكا الشهر المقبل بعد موسم كان فيه من أكثر اللاعبين خوضاً للمباريات في الفريق».

ويحوم الشك حول مستقبل أفضل لاعب في العالم 6 مرات الذي ينتهي عقده مع النادي الكتالوني في 30 يونيو المقبل، حيث ربطته تقارير بالرحيل عن ملعب كامب نو في ظل رغبة مانشستر سيتي الإنجليزي بضمه والالتحاق بمدربه السابق في برشلونة الإسباني بيب غوارديولا.

وخاض ميسي 47 مباراة هذا الموسم مع برشلونة في جميع المسابقات سجل خلالها 38 هدفاً، ويتصدر ترتيب هدافي الليغا (30) قبل مرحلة من النهاية، حيث ضمن بشكل كبير الفوز بجائزة بيتشيشي، إذ إن أقرب ملاحقيه هو جيرارد مورينو (23) لاعب فياريال الذي يحل ضيفاً على ريال مدريد.

وتنطلق كوبا أمريكا في 13 يونيو وتستمر حتى 10 يوليو في الأرجنتين وأماكن أخرى غير كولومبيا بعد أن رفض اتحاد أمريكا الجنوبية (كونميبول) الجمعة طلب الأخيرة بتأجيلها حتى نهاية العام على خلفية التظاهرات وأعمال العنف التي تجتاح البلاد، إضافة إلى تفشي فيروس كورونا.

ولا يزال ميسي يبحث عن لقب دولي أول مع منتخب التانغو بعد أن حل وصيفاً 3 مرات في كوبا أمريكا أعوام 2007، 2015 و2016 ووصيف كأس العالم 2014.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format