additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🎾 Tennis

Pablo Andujar Topples Roger Federer in Geneva

عودة خاسرة لفيدرر على الملاعب الترابية

QNA

Geneva: Swiss star Roger Federer lost to Spain’s Pablo Andujar 4-6, 6-4, 4-6 in the match that took place between them yesterday in the Geneva Swiss Tennis Championship, which is held on clay courts.

Federer is playing his first championship on dirt since June 7, 2019, when he fell in the French Open semi-finals at Roland Garros by Spain’s Rafael Nadal.

Federer won one of his 20th grand Slam title when he was crowned French Open champion at Roland Garros in 2009.

Federer returned two months ago to the stadiums and participated in the Qatar Open tennis tournament in Doha after an absence of 13 months after two knee surgeries, and was knocked out of the quarter-finals in his second match in the tournament, after which he decided to withdraw from the Dubai and Miami tournaments.

قنا

جنيف: خسر النجم السويسري المخضرم روجيه فيدرر ، أمام الإسباني بابلو إندوخار بواقع / 4-6 و6-4 و4-6 / في المباراة التي جرت بينهما يوم الأمس ضمن منافسات بطولة جنيف السويسرية للتنس المقامة على ملاعب ترابية .

ويخوض فيدرر أول بطولة له على ملاعب ترابية منذ السابع من شهر يونيو عام 2019 عندما سقط في نصف نهائي بطولة فرنسا المفتوحة على ملاعب رولان غاروس أمام الإسباني رافايل نادال.

وفاز فيدرر بلقب واحد على الملاعب الترابية من بين ألقابه الـ20 في البطولات الأربع الكبرى، وذلك عندما توج بطلاً لبطولة فرنسا المفتوحة على ملاعب رولان غاروس عام 2009.

وعاد فيدرر قبل شهرين إلى الملاعب وشارك في بطولة قطر المفتوحة للتنس في الدوحة بعد غياب 13 شهرًا بعد عمليتين جراحيتين في الركبة، وخرج من الدور ربع النهائي في ثاني مباراة له في الدورة، وقرر بعدها الانسحاب من دورتي دبي وميامي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format