additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle📱 Technology

Facebook supports its messaging application with new features

فيسبوك تدعم تطبيقها للمراسلة بميزات جديدة

News Agencies

New York: Facebook has introduced several new features to Messenger that make it more useful and practical for users.

One of the most prominent features of the app recently is a feature that facilitates the recording of voice messages before sending them, instead of clicking and then pressing the recording button throughout the recording period the user can click once on this button to start recording, and when you finish talking you must click on the send arrow so the recorded message goes to its recipient, and Messenger users can access messages and archived conversations easily by clicking on the image of their account in the app, to show them a list of options including the option «Archived Chats».

Facebook also added many new posters and expressive faces to the app, and added to the video camera interface many posters, backgrounds and filters related to various social and cultural topics, and also many new posters were added to Messenger Kids to introduce children to the world’s different civilizations.

وكالات

نيويورك: أدخلت شركة «فيسبوك» على تطبيق «ماسنجر عدّة ميزات جديدة تجعله أكثر فائدةً وعمليةً للمستخدمين.

ومن أبرز ما حصل عليه التطبيق مؤخرًا هو ميزة تسهل تسجيل الرسائل الصوتية قبل إرسالها، فبدلًا من النقر ثم الضغط على زر التسجيل طوال فترة تسجيل الرسالة بات بإمكان المستخدم النقر مرة واحدة على هذا الزر ليبدأ التسجيل، وعند الانتهاء من الكلام يجب النقر على سهم الإرسال لتذهب الرسالة المسجلة إلى متسلّمها، كما بات بإمكان مُستخدمي «ماسنجر» الوصول إلى الرسائل والمحادثات المؤرشفة بسهولة عبر النقر على صورة حسابهم في التطبيق، لتظهر لهم قائمة فيها عدة خيارات ومنها خيار «الدردشات المؤرشفة».

وأضافت «فيسبوك» على التطبيق أيضًا العديدَ من الملصقات والوجوه التعبيرية الجديدة، كما أضافت إلى واجهة كاميرا الاتّصال عبر الفيديو العديدَ من الملصقات والخلفيات والفلاتر التي تتعلّق بمواضيع اجتماعية وثقافية متنوّعة، وأُضيفت إلى كاميرا Messenger Kids أيضًا العديدُ من الملصقات الجديدة لتعريف الأطفال على حضارات العالم المُختلفة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format