additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

⚽ QSL

Marquise Lopez of Al Wakarh Named Best Coach for April

مدرب الوكرة يفوز بجائزة أفضل مدرب خلال شهر إبريل الماضي

QNA

Doha: Marquez Lopez of Al Wakrah has been named as the 2020-21 season QNB Stars Leagues Best Coach for the month of April, 2021, according to STATS, the official statistics and figures provider for the Qatar Stars League.

Under Marquez, Al Wakrah played three matches, won two of them and drew one game to remain unbeaten and collect seven points.

The Blue Wave drew 0-0 with Al Khor in Week 20, beat Al Gharafa 2-0 in Week 21 (the match was played on 16th March instead of 3rd April due to Al Gharafas AFC Champions League play-off against Uzbekistans FC AGMK) and defeated Al Kharaitiyat 2-0 in Week 22.

During the period, Al Wakrah scored four goals and conceded none.

Lopez is considered one of the distinguished coaches on the football scene, and he led Al Wakrah to achieve good results in a number of matches, whether this season or the last season of QNB Stars League.

قنا

الدوحة: حصل المدرب الإسباني ماركيز لوبيز مدرب الوكرة على جائزة أفضل مدرب خلال شهر إبريل للعام الحالي في بطولة الدوري القطري لكرة القدم /دوري نجوم QNB / للموسم 2020- 2021، وذلك وفقاً للأرقام والإحصاءات الصادرة عن المزود الرسمي للإحصاءات.

وحصل الوكرة خلال المباريات الثلاث الأخيرة التي خاضها في بطولة الدوري الجولة الـ/20 / الجولة الـ/21/ الجولة الـ/22/، على 7 نقاط، من تعادل أمام الخور بدون أهداف في الجولة الـ/20/ ، كما فاز على الغرافة بهدفين دون رد في الجولة الـ/21 / خلال المباراة التي تم إعادة جدولتها بسبب ارتباط الغرافة -في ذلك التوقيت- بمباراة نادي/ايه جي ام كي/ الأوزبكي في الدور التمهيدي لدوري أبطال آسيا 2021 لكرة القدم ، وفاز الوكرة أيضاً على الخريطيات بهدفين دون رد في الجولة الـ /22/ .

وسجل الوكرة خلال هذه المباريات 4 أهداف، ولم تهتز شباكه بأي هدف خلال المباريات الثلاث.

ويعتبر لوبيز من المدربين البارزين المتميزين على الساحة الكروية، وقاد الوكرة لتحقيق نتائج جيدة في عدد من المباريات سواء هذا الموسم أو الموسم الماضي في بطولة /دوري نجوم QNB/.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format