🏆 Sport

Al-Arabi Strengthen Lead in Qatar Men’s Handball League

العربي يعزز صدارته للدوري العام لكرة اليد

QNA

Doha: Al-Arabi strengthened their lead in Qatar Men’s Handball League with a 30/27 win over Al-Duhail. The two teams played at Al-Duhail Sports Hall yesterday as the eighth round of the league kicked off.

Al-Duhail took a relative advantage in the first half of the match which they ended ahead by 16/14, but Al-Arabi came back strongly in the second half to win the match.

With this victory, Al-Arabi raised their score to 21 points at the top of the standings, while Al-Duhail’s balance became 17 points in second place.

قنا

الدوحة: عزز العربي صدارته للدوري العام القطري للرجال لكرة اليد، بعد فوزه على الدحيل بنتيجة 30 / 27 ، في المباراة التي جمعتهما الأمس بصالة دحيل الرياضية، في انطلاق منافسات الجولة الثامنة من الدوري.

وحقق الدحيل أفضلية نسبية في الشوط الأول من المباراة الذي أنهاه متقدما بواقع 16 / 14 ، قبل أن يعود العربي بقوة في الشوط الثاني ويتفوق على منافسه ويحسم بالتالي الفوز لصالحه.

وقد رفع العربي رصيده بهذا الفوز إلى 21 نقطة في صدارة الترتيب، فيما أصبح رصيد الدحيل 17 نقطة في المركز الثاني.

وتتواصل اليوم / الاثنين / منافسات الجولة الثامنة من الدوري العام القطري الرجال لكرة اليد حيث تقام 3 مباريات تجمع الخور مع الريان، وقطر مع الغرافة، والأهلي مع الوكرة، على أن تستكمل هذه الجولة يوم غد /الثلاثاء/ بلقاء السد مع الشمال.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format