🇶🇦 DOHA

Woqod issues clarification about petrol station entrances on highways

وقود تصدر توضيحا حول مداخل محطات البنزين على الطرق السريعة

The Peninsula Online

Doha: Clarifying social media posts about entrances to their petrol stations on highways, Woqod said in a post that “it is not responsible for designing the entrances or the exits.”

Some people were sharing posts on social media talking about the difficulty in accessing Woqod petrol stations on highways.

“Regarding what has been posted on social media recently about the difficulty to access its petrol stations on the highways, Woqod would like to confirm to you, as explained previously, that it is not responsible for designing the entrances or the exits of Woqod stations.

“It also likes to take this opportunity to affirm its full commitment to providing the best services up to the highest quality standards through its network of stations across the country,” the company said on their Twitter handle.

 

New Al Rayyan petrol station resumes

Woqod also mentioned on social media that New Al Rayyan petrol station is back in business after the completion of renovation work from today.

“The station offers round the clock services including Sidra convenience store, sale of Shafaf cylinders and fueling operation,” it added.

Source: thepeninsulaqatar

ذا بينينسولا أونلاين – ترجمة WGOQatar

الدوحة: توضيحاً لمنشورات وسائل التواصل الاجتماعي حول مداخل محطات الوقود الخاصة بهم على الطرق السريعة، قالت “وقود” في منشور “إنها ليست مسؤولة عن تصميم المداخل أو المخارج”.

كان بعض الناس يشاركون منشورات على وسائل التواصل الاجتماعي يتحدثون فيها عن صعوبة الوصول إلى محطات “وقود” على الطرق السريعة.

“فيما يتعلق بما تم نشره على وسائل التواصل الاجتماعي مؤخراً حول صعوبة الوصول إلى محطات البنزين على الطرق السريعة، تود “وقود” أن تؤكد لكم، كما أوضحت سابقاً، أنها غير مسؤولة عن تصميم مداخل أو مخارج محطات “وقود”.

وقالت الشركة على موقع تويتر: “كما أنها تحب أن تغتنم هذه الفرصة لتأكيد التزامها الكامل بتقديم أفضل الخدمات حتى أعلى معايير الجودة من خلال شبكة محطاتها في جميع أنحاء البلاد”.

 

استئناف العمل في محطة الريان الجديد

كما ذكرت “وقود” على مواقع التواصل الاجتماعي أن محطة الريان الجديد للوقود عادت إلى العمل بعد الانتهاء من أعمال التجديد من اليوم.

وأضافت أن “المحطة تقدم خدمات على مدار الساعة بما في ذلك متجر سدرة، وبيع اسطوانات شفاف وعمليات تعبئة الوقود”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format