👮‍♂️ Government

Qatar Visa Centres in India to reopen on December 3

إعادة افتتاح مراكز تأشيرات قطر في الهند في ٣ ديسمبر

Tribune News Network

Doha: Qatar’s Ministry of Interior on Thursday said the country will resume operations of the Qatar Visa Centres in India as of December 12, 2020. 
“It is currently possible to book appointment for review in India through the dedicated website,” the ministry said a short statement issued on Twitter on Thursday.

Qatar has severn visa centres in India — in the cities of New Delhi, Mumbai, Kolkata, Lucknow, Hyderabad, Chennai and Kochi. They will facilitate and simplify the recruitment and work visa procedures for Indian expatriates travelling to Qatar for work before their arrival in Qatar.

Source: qatar-tribune

شبكة أخبار تريبيون – ترجمة WGOQatar

الدوحة: أعلنت وزارة الداخلية القطرية يوم الخميس أن الدولة ستستأنف عمليات مراكز تأشيرات قطر في الهند اعتبارًا من 12 ديسمبر 2020.

وقالت الوزارة في بيان قصير صدر على تطبيق تويتر يوم الخميس “استئناف العمل بمراكز تأشيرات قطر بالخارج، في جمهورية الهند اعتبارا من 3/12/2020، ويتاح حاليا حجز المواعيد لمراجعة #مراكز_تأشيرات_قطر_بالخارج في جمهورية الهند، عبر الموقع الإلكتروني المخصص لذلك #الداخلية_قطر #خدمات #وزارة_الداخلية”.

يوجد في قطر العديد من مراكز التأشيرات في الهند – في مدن نيودلهي ومومباي وكالكوتا ولكناو وحيدر أباد وتشيناي وكوشي. وسيتم تسهيل وتبسيط إجراءات التوظيف وتأشيرات العمل للمغتربين الهنود المسافرين إلى قطر للعمل قبل وصولهم إلى قطر.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format