😎 LifeStyle🎮Games & Movies🎬Movies

‘Black Panther’ sequel to begin filming in July 2021

تصوير فيلم “بلاك بانثر” يبدأ في يوليو ٢٠٢١

IANS

Los Angeles – The sequel to the superhit superhero film Black Panther will begin filming in July next year, in Atlanta.

The sequel was temporarily put on hold after the sudden demise of Chadwick Boseman, who played the titular superhero, last year. Initially, the plan was to start production in March next year, according to The Hollywood Reporter.

Now, several sources state that Marvel is looking at readying the sequel for a shoot, which will start in Atlanta in July and last for six months.

Mexican actor Tenoch Huerta is in talks to play one of the antagonists. Letitia Wright, Lupita Nyong’o, Winston Duke and Angela Bassett are expected to return for the next chapter, with many hinting that Wright’s character Shuri may take on a more prominent role.

There has been no update yet on who might take over late Boseman’s central role and neither has the studio revealed its plans on how they will proceed without Boseman, although they have indicated that they will not use CGI to include the late star in the film.

Boseman shot to global superstardom playing Black Panther and his alter ego, T’Challa, in the 2018 film. He was diagnosed with stage III colon cancer in 2016. In August, the actor died at home in Los Angeles, with his wife and family members by his side.

وكالة الأخبار الهندو-آسيوية – ترجمة WGOQatar

لوس أنجلوس: سيبدأ تصوير فيلم البطل الخارق “بلاك بانثر” في يوليو من العام المقبل في أتلانتا.

وفقًا لصحيفة هوليوود ريبورتر، تم تعليق تتمة الفيلم مؤقتًا بعد وفاة الممثل تشادويك بوسمان المفاجئة، الذي لعب دور البطل الخارق الفخري، العام الماضي، وكانت الخطة أن يبدأ الإنتاج في مارس من العام المقبل في البداية،

الآن، تشير العديد من المصادر إلى أن مارفل تنتظر البدء في تجهيز تكملة التصوير، والتي ستبدأ في أتلانتا في يوليو وتستمر لمدة ستة أشهر.

يجري الممثل المكسيكي تينوك هويرتا محادثات للعب دور أحد الخصوم. من المتوقع أن يعود كل من ليتيشا رايت ولوبيتا نيونجو ووينستون ديوك وآنجيلا باسيت في الجزء التالي، مع تلميح الكثير إلى أن شخصية شوري للممثلة ليتيشا رايت قد تتضمن دورًا بارزاً أكثر.

لم يكن هناك أي تحديث حتى الآن حول من قد يتولى الدور الرئيسي للراحل بوسمان ولم يكشف الاستوديو عن خططه حول كيفية المضي قدمًا بدونه، على الرغم من أنهم أشاروا إلى أنهم لن يستخدموا تعديلات منشأة بالحاسوب لتضمين النجم الراحل في الفيلم.

صوّر بوسمان النجم العالمي وهو يلعب دور النمر الأسود شخصيته البديلة، “تي تشالا”، في فيلم 2018. وقد تم تشخيص إصابته بسرطان القولون في المرحلة الثالثة في عام 2016. في أغسطس، وتوفي الممثل في منزله في لوس أنجلوس، مع زوجته وأفراد أسرته إلى جانبه.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format