😎 LifeStyle🎮Games & Movies🎬Movies

The top 10 movies of this week .. Now showing in Qatar

أقوى ١٠ أفلام لهذا الأسبوع .. تُعرض الآن في قطر

By Dina Al Sabbagh – WGOQatar

Doha: Cinema is a treatment we use in our lives as human beings, due to the importance of movies in how they affect us, as they move our feelings and arouse our emotions. There is always a group of people crying about a movie, and others feel happiness, fear, excitement and other kinds of emotions that afflict a person, so people resort to movies to drain what is inside. though some people believe that cinema is intended for entertainment or to spend their free time in a place different from home.

Cinemas in Qatar are among the most well-equipped halls around the world in terms of keeping pace with modern films, and here are the latest 10 movies released in Qatar Cinema:

 

COME PLAY

 

HARD KILL

 

TRICK

 

HOST

 

ENDLESS

 

DILWALE DULHANIA LE JAYENGE

 

HONEST THIEF

 

RELIC

 

EL KHETTA EL AAYMA

 

TAWAAM ROUHY

 

دينا الصباغ – WGOQatar

الدوحة: تعتبر السينما علاج نستخدمه في حياتنا نحن كبشر، وذلك لأهمية الأفلام في كيفية التأثير علينا، فالأفلام تحرك المشاعر وتستثير العواطف؛ فهناك مجموعة من الأفراد يبكون عن مشاهدة الفيلم ومنهم من يشعر بالسعادة أو الخوف أو الإثارة وغيرها من المشاعر التي تصيب الإنسان فيلجأ للأفلام لتفريغ ما بداخله. ويعتقد بعض الأشخاص أن الهدف من السينما ترفيهي أو لتمضية أوقات فراغهم في مكان مختلف عن المنزل.

وتعد صالات السينما في قطر من أكثر الصالات تجهيزاً حول العالم من ناحية مواكبتها للأفلام الحديثة، وإليكم أحدث 10 أفلام يتم طرحها في سينما قطر:

 

COME PLAY

 

HARD KILL

 

TRICK

 

HOST

 

ENDLESS

 

DILWALE DULHANIA LE JAYENGE

 

HONEST THIEF

 

RELIC

 

EL KHETTA EL AAYMA

 

TAWAAM ROUHY

 

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format