🥅 LEAGUES

Mbappe to Miss PSG Clash with Leipzig

باريس سان جيرمان يعلن غياب مبابي أمام لايبزج

ََQNA

Paris: PSG coach Thomas Tuchel said that Kylian Mbappe will miss his team’s match against RB Leipzig in the Champions League on Wednesday due to injury.

“Kylian Mbappe, after going off during the game against Nantes with a right hamstring problem, he’s not available for the trip to Germany and the situation will be reassessed in 48 hours,” the club said in a statement on its website.

Neymar Jr, Marco Verratti, Mauro Icardi, and Julian Draxler will also miss the game.

PSG are in the second position in Group H with three points, while Leipzig are the third with the same number of points. 

قنا

باريس: أعلن نادي باريس سان جيرمان الفرنسي غياب لاعبه كيليان مبابي في مباراة اليوم أمام لايبزج الألماني في دوري أبطال أوروبا لكرة القدم بسبب الإصابة.

وأكد نادي باريس سان جيرمان على موقعه الرسمي على الإنترنت اليوم أن مبابي الذي عانى من إصابة عضلية في مباراة نانت السبت الماضي لن يتمكن من السفر إلى ألمانيا.

وانضم مبابي إلى قائمة غيابات باريس سان جيرمان وأبرزها البرازيلي نيمار والإيطالي فيراتي.

ويلتقي وصيف دوري أبطال أوروبا مع لايبزيج اليوم في تكرار لنصف نهائي الموسم الماضي الذي حسمه الفريق الباريسي 3- صفر قبل أن يخسر من بايرن ميونيخ بهدف نظيف في النهائي.

وبدأ باريس سان جيرمان مسابقة دوري أبطال أوروبا هذا الموسم بخسارة مفاجئة أمام ضيفه مانشستر يونايتد الإنجليزي 2- صفر قبل أن ينتصر على باشاكشهير التركي بثنائية نظيفة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format