🌍 World

British park abandons 5 parrots for some strange reason

منتزه بريطاني يتخلى عن ٥ ببغاوات لسبب غريب

London

Agencies: A wildlife park in Britain has isolated five parrots from the public display it had recently adopted after it began to curse and insult visitors. British media reported that the Lincolnshire Wildlife Park in central England received a new flock of birds on August 15 to join an old group that later turned out to have been teaching insults and curses to the new parrots while in a single quarantine room.

Lincolnshire Wildlife Park said in a statement that “swift action had to be taken after the parrots started shouting profanity in front of the guests who laughed at it.” Park CEO Steve Nichols said the strange and riotous behavior made the staff laugh, which encouraged the birds to go further.

لندن

وكالات: عزلت حديقة للحياة البرية في بريطانيا خمسة ببغاوات من العرض العام كانت قد تبنتها حديثًا بعد أن بدأت في كيل السباب والشتائم للزوّار. وأفادت وسائل إعلام بريطانية بأن القائمين على منتزه «لينكولنشاير» للحياة البرية بوسط إنجلترا، استقبلوا سربًا جديدًا من الطيور في 15 أغسطس لينضم إلى مجموعة قديمة تبين لاحقًا أنها علمتها كيل السباب والشتائم أثناء وجودها في غرفة واحدة مُخصصة للحجر الصحي.

وقال منتزه «لينكولنشاير» للحياة البرية في بيان إنه «كان لا بد من اتخاذ إجراء سريع بعد أن بدأت الببغاوات في الصراخ بألفاظ نابية أمام الضيوف الذين ضحكوا على ذلك». وصرّح الرئيس التنفيذي للمنتزه ستيف نيكولز، بأن التصرّفات الغريبة المُشاغبة جعلت الموظفين يضحكون، الأمر الذي شجّع الطيور على التمادي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format