💰 Business😎 LifeStyle

QA Holidays unveils staycation offers

القطرية للعطلات تطلق عروض الإجازات القصيرة 

The Peninsula – Doha:

Qatar Airways Holidays announced yesterday incredible staycation offers in collaboration with Discover Qatar for memorable and safe getaways in and around Doha. With these new packages, those who call Qatar home can treat themselves to a stay at a host of luxurious hotels including Sharq Village & Spa; Hilton Doha, West Bay; InterContinental Doha, Ritz-Carlton, Doha; Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel; Al Najada Doha Hotel; and Al Messila Luxury Collection Resort & Spa.

The staycation packages are carefully designed to provide customers in Qatar with a much-needed change of scenery in a safe and responsible manner. Beach lovers can enjoy a stay at one of Doha’s luxurious beach-front hotels, with pristine white sands and sparkling turquoise waters, minutes away from their room.

Those who prefer to stay in the city can stay in luxurious palaces surrounded by lush botanical gardens. For every booking made with Qatar Airways Holidays, customers will be treated to a complimentary Discover Qatar gift voucher that can be used to redeem a delightful threecourse meal at one of the following restaurants in Souq Waqif: Argan, Al Terrace, or La Patisserie. Qatar Airways Group Chief Executive, H E Akbar Al Baker, said: “With travel opportunities being limited in these unique times given entry restrictions for many countries around the world, there is no better way to have a change in the scenery than staying in one of Qatar’s most luxurious hotels and resorts.

The launch of Qatar Airways Holidays staycation deals will allow people to experience our nation’s worldrenowned hospitality while also staying safe. We understand that, with the recent events, people still want to treat themselves to a vacation, so we are launching these very special offers to remind people in Qatar that there are many beautiful destinations in the country that we call home.”

Deals are available for couples and include fine dining in romantic settings, room upgrades, discounts on spa and health treatments, sea view rooms, and much more.

To take advantage of Qatar Airways Holidays staycation packages, customers must book by July 28 and stay between July 12 until July 28, 2020.

More information is available at qatarairwaysholidays.com/offers/staycation.

الدوحة – الراية:

 أعلنت القطرية للعطلات إطلاق باقة من العروض الخاصة بالتعاون مع اكتشف قطر، لقضاء عطلة قصيرة داخل دولة قطر. وسوف تحظى كافة فئات المجتمع في قطر بالفرصة للاستفادة من هذه العروض والإقامة في مجموعة متنوعة من الفنادق الراقية مثل فندق ومنتجع قرية الشرق، فندق هيلتون الدوحة في الخليج الغربي، وفندق انتركونتيننتال الدوحة، وفندق ومنتجع شيراتون الدوحة، وفندق النجادة الدوحة من تيفولي، ومنتجع المسيلة – منتجع وسبا لوكشري كوليكشن – في الدوحة.

وتمّ تصميم كافة باقات الإقامة ضمن هذا العرض المميز بعناية تامّة، لتتيح الفرصة أمام العملاء لتغيير الأجواء والاستمتاع بإقامة فندقية عنوانها الرفاهية والأمان في الدوحة. ويمكن لمحبي فضاء الوقت بالقرب من الشاطئ الاستمتاع بأجمل الأوقات خلال إقامتهم في أحد الفنادق الراقية المطلة على أحد شواطئ الدوحة التي تمتاز برمالها البيضاء ومياهها الصافية. أما لمحبي الإقامة في المدينة فبإمكانهم حجز عطلتهم القصيرة في أحد الفنادق الفاخرة التي تحيطها الأشجار والحدائق الخضراء. 

وستقدم شركة اكتشف قطر هدية قيّمة مع كل حجز يتم من خلال القطرية للعطلات، حيث سيتلقى الضيوف قسيمة لوجبة طعام تتكون من ثلاثة أطباق، يمكنهم تناولها في أحد المطاعم التالية في سوق واقف: ارغان، والتراس، ولا باتيسيري.

وقال سعادة السيد أكبر الباكر، الرئيس التنفيذي لمجموعة الخطوط الجوية القطرية: “مع محدودية خيارات السفر في هذه الأوقات الصعبة بسبب القيود المفروضة على دخول العديد من الدول حول العالم، لا يوجد هنالك وسيلة أفضل من تغيير الأجواء في أحد الفنادق والمنتجعات الراقية هنا في قطر. وسوف تتيح العروض الخاصة من القطرية للعطلات الفرصة أمام كافة فئات المجتمع لتجربة الضيافة العربية الأصيلة التي تشتهر بها بلادنا الحبيبة قطر، مع المحافظة على سلامتهم وأمنهم”. 

وأضاف سعادة السيد أكبر الباكر: “نتفهم بأنه مع الأحداث الأخيرة التي مرّ بها العالم، ما يزال العديد من الأشخاص يرغبون بقضاء عطلة مميزة هذا الصيف. لذلك ارتأينا إطلاق هذه العروض الخاصة لتمكين الجميع من اكتشاف ما تمتلكه قطر من مقومات وأماكن سياحية خلّابة.

إن هذه العروض مخصصة للأزواج، وتشتمل على تناول العشاء تحت ضوء القمر، وترقية الغرفة، وخصومات على خدمات السبا والنادي الصحي، والإقامة في غرف مطلة على البحر، وغيرها الكثير. للاستفادة من باقات القطرية للعطلات، يرجى الحجز لغاية 28 يوليو 2020، للإقامة من 12 يوليو 2020 حتى 28 يوليو 2020.

المصدر: raya

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format