🇶🇦 DOHA

Seven more flights from Qatar to different parts of India announced

الإعلان عن سبع رحلات إضافية من قطر إلى أجزاء مختلفة من الهند

The Peninsula Online – Doha:

Indian Embassy in Qatar announced the list of seven more flights to different parts of India as part of phase 4 of Vande Bharat Mission. 

The Air India flights to Gaya, Jaipur, Ahmedabad, Vijayawada, Vishakhapatnam and Trichy are scheduled from July 16 to 27. 

While there are two flights to Gaya through Delhi scheduled on July 16 and 25, there is one flight to each of the other destinations. 

The Embassy on its twitter account warned residents to be mindful of booking tickets closer to their homestate to avoid difficulty with regards to quarantine procedure or transportation.

Bookings for the same are now open and can be done on Air India website.

Source: thepeninsulaqatar

ذا بينينسولا أونلاين – WGOQatar – الدوحة:

الدوحة: أعلنت السفارة الهندية في قطر عن قائمة بسبع رحلات أخرى إلى مناطق مختلفة من الهند كجزء من المرحلة الرابعة من بعثة فاندي بهارات.

ومن المقرر أن تنطلق رحلات الخطوط الجوية الهندية إلى جايا وجايبور واحمد اباد وفيجاياوادا وفيشاكاباتنام وتريشى خلال الفترة من 16 الى 27 يوليو . في حين أن هناك رحلتين إلى غايا عبر دلهي مقررة في 16 و 25 يوليو ، هناك رحلة واحدة إلى كل من الوجهات الأخرى.

وحذرت السفارة على حسابها على تويتر السكان من أن يكونوا على علم بحجز التذاكر الأقرب إلى ولاياتهم الأصلية لتجنب الصعوبات فيما يتعلق بإجراء الحجر الصحي أو النقل. الحجوزات للآن مفتوحة ويمكن القيام بها على موقع الخطوط الجوية الهندية.

المصدر: thepeninsulaqatar

Seven more flights from Qatar to different parts of India announced
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format