additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle👮‍♂️ Government🦠Coronavirus

Awqaf ministry to reopen more mosques in Phase 2

وزارة الأوقاف تعيد فتح المزيد من المساجد في المرحلة الثانية

The Peninsula Online – Doha:

The Ministry of Awqaf and Islamic Affairs will reopen around 300 additional mosques under second phase of gradual lifting of COVID-19 restrictions from Fajr prayer of July 1, 2020. 

“Following the procedures of second phase for reopening mosques starting from Fajr prayer of Wednesday (July 1, 2020), we would like to announce the additional mosques to the list which was announced previously (phase 1),” the Ministry has tweeted. 

The list of mosques to be reopened is published on ministry’s website

The additional mosques will be allowed for prayers following the same preventive and precautionary measures which are in place to curb the spread of COVID-19.

Source: thepeninsulaqatar

الدوحة – العرب:

أعلنت وزارة الأوقاف والشؤون الإسلامية عن قائمة المساجد المضافة إلى القائمة المعلنة سابقا، والتي ستفتح أبوابها للمصلين، فجر بعد غد الأربعاء 1 يوليو 2020، على أن يتم فيها الالتزام بنفس الضوابط والإجراءات الاحترازية المتبعة.

وقالت الوزارة عبر حساباتها الرسمية بمواقع التواصل الاجتماعي: “تماشياً مع بدء إجراءات المرحلة الثانية لفتح المساجد بدءا من فجر الأربعاء 2020/7/1، يسعدنا أن نعلن لكم عن المساجد المضافة إلى القائمة المعلنة سابقا، والتي ستفتح أبوابها للمصلين، على أن يتم فيها الالتزام بنفس الضوابط والإجراءات الاحترازية”.

وأعلنت الوزارة عن القائمة الجديدة والتي تضم مساجد من مختلف مناطق الدولة والتي يمكن الاطلاع عليها من هنا

وكانت وزارة الأوقاف والشؤون الإسلامية قد أعلنت في وقت سابق إعادة فتح 500 مسجد في أنحاء دولة قطر مع بدء المرحلة الأولى التي حددتها اللجنة الوطنية لإدارة الأزمات، على أن تقام الصلوات في المساجد المعلنة وفق إجراءات احترازية محددة تم الإعلان عنها، مثل إحضار سجادة من المنزل، وضرورة ارتداء الكمام، وإظهار برنامج احتراز قبل الدخول للمسجد، على أن تستثنى صلاة الجمعة من ذلك.

وتقدمت الوزارة بالشكر لجموع المصلين على تعاونهم مع المنظمين في المساجد على إقامة الصلوات وفق الإجراءات الاحترازية المتبعة.

المصدر: alarab

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button