👮‍♂️ Government

Poor visibility due to fog

رؤية متدنية بسبب الضباب

 

Poor visibility is expected in some places in the early hours on Sunday due to misty to foggy conditions, the weather forecast shows.

This will be followed by moderate temperature during the day and some clouds, while it will be cold at night, according to the Qatar Met department.

Visibility may drop to 2km or less in some areas at first due to the expected conditions.

Misty conditions have also been forecast offshore along with some clouds.

A minimum temperature of 7C is expected on Sunday in Abu Samra, followed by 10C in Wakra, Mesaieed and Dukhan, 13C in Al Khor and 14C in Doha and Ruwais. The maximum, on the other hand, will range from 18C in Ruwais to 24C in Doha, Wakra and Mesaieed.

حذرت إدارة الأرصاد الجوية من رؤية أفقية متدنية متوقعة على بعض المناطق آخر الليل على الساحل.. متوقعة أن يكون الطقس الليلة وحتى الساعة السادسة من صباح اليوم بارداً ليلاً، يصاحبه ضباب خفيف إلى ضباب على بعض المناطق آخر الليل على الساحل، ويكون الطقس صحواً في البحر، يصاحبه ضباب خفيف على بعض المناطق فيما بعد. وتكون الرياح على الساحل شمالية غربية إلى شمالية شرقية، تتراوح بين 5 و15 عقدة.. وفي البحر تكون الرياح شمالية غربية إلى شمالية، بسرعة تتراوح بين 5 و15 عقدة، مع هبات تصل إلى 20 عقدة على المناطق الشمالية في البداية. ويتراوح مدى الرؤية الأفقية بين 4 و8 كيلومترات، يقل إلى كيلومترين أو أقل على بعض المناطق آخر الليل.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X