💰 Business

QNB announces new partnership with KidZania Doha

«QNB» يبرم شراكة جديدة مع «كيدزانيا الدوحة»

 

DOHA:  QNB, the largest financial institution in the Middle East and Africa, announced a new partnership between its Life Rewards Program and the award-winning educational and entertainment concept, the edutainment city KidZania Doha, located in the heart of Aspire Park, of whom QNB is an Official Industry Partner.

QNB’s Life Rewards loyalty program rewards customers from the first time they open their salary account, to maintaining their average balance, providing a good referral, and every transaction they make with the QNB Life Rewards credit cards. In addition, customers are eligible to earn Life Rewards points on their international transactions using their debit cards.

Besides being simple to use, as well as boasting cutting-edge safety and security features, cardholders are automatically rewarded each time they use their card locally or abroad at both Point of Sale machines and e-commerce transactions. The points can then be redeemed in hundreds of outlets in Qatar and overseas.

QNB’s partnership with KidZania Doha stems from its long-standing commitment to supporting child development and education as part of the QNB Group’s diverse CSR program.

Commenting on the dynamic loyalty program and the partnership, General Manager Group Retail Banking Heba Al-Tamimi said, “QNB Life Rewards is the first integrated bank-wide loyalty program in Qatar, where customers earn Life Rewards points via various retail banking products and channels. KidZania Doha now joins QNB’s list of more than 600 outlets in Qatar, where customers can redeem their Life Rewards points. Our partnership with KidZania Doha falls under QNB’s new category of redemption partners, Edutainment for Children.” KidZania Doha is a place where children get together to make their dreams of a better world come true. They get to discover their interests by experiencing more than 60 role-playing activities. QNB’s involvement is part of the role-play activities, which provides children with the ability to learn basic banking services through its miniature branch and ATMs.

Children can spend, save, and invest their kidZos, KidZania’s currency. Through the exciting role-playing concept at QNB’s branch, children can discover the challenges of being a banker. It empowers tomorrow’s generation to be financially aware and responsible.

The QNB Group’s presence through its subsidiaries and associate companies extends to more than 31 countries across three continents, providing a comprehensive range of advanced products and services.

أعلن «QNB»، أكبر مؤسسة مالية في الشرق الأوسط وإفريقيا، عن شراكة جديدة بين برنامج مكافآت Life و«كيدزانيا»، العلامة التجارية الشهيرة عالمياً في مجال الترفيه التعليمي الهادف، وتمكّن عملاء البنك من الاستفادة من برنامج مكافآت Life من «QNB»، وذلك في إطار رعايته الرسمية لهذا المشروع الحائز على جوائز مرموقة لما يقدمه من مفهوم تعليمي وتربوي مبتكر موجه للأطفال.

يكافئ برنامج مكافآت Life عملاءه عن جميع المعاملات المصرفية التي يقومون بها، إذ يتيح لهم الفرصة الأمثل للاستفادة من مكافآتهم بدءاً من فتح حساب تحويل الراتب، إلى الحفاظ على متوسط الرصيد وإحالة عملاء جدد، بالإضافة إلى المعاملات المالية التي يتم إنجازها باستخدام البطاقة الائتمانية الخاصة ببرنامج مكافآت Life. كما يمكن للعملاء أيضاً اكتساب نقاط مكافآت Life على معاملاتهم الدولية باستخدام بطاقة الخصم.

دعم

وتأتي هذه الشراكة تأكيداً لدور المجموعة في دعم تنمية الطفل وتعليمه بوصفه جزءاً لا يتجزأ من برامج المسؤولية الاجتماعية للشركات التي تقوم بتنفيذها عبر شبكتها الدولية. وبهذه المناسبة، قالت السيدة هبة التميمي مدير عام الخدمات المصرفية للأفراد لمجموعة QNB: «يعد برنامج مكافآت Life من QNB أول برنامج ولاء بنكي متكامل في قطر يمكّن العملاء من كسب نقاط مكافآت Life عن جميع العمليات المصرفية التي يقومون بها، عبر مختلف المنتجات وقنوات الخدمات المصرفية للأفراد. وتنضم كيدزانيا إلى قائمة QNB التي تضم أكثر من 600 متجراً في قطر، حيث يمكن للعملاء استبدال نقاط مكافآت Life. وتندرج شراكتنا مع كيدزانيا الدوحة ضمن فئة شركائنا الجدد، التي تقوم على مفهوم تطوير منتجات مصرفية مبتكرة لتعزيز التعليم الترفيهي للأطفال».

كيدزانيا الدوحة، حيث يجتمع الأطفال لتحقيق أحلامهم في عالم أفضل وللتعرف على اهتماماتهم من خلال تجربة أكثر من 60 مهنة، من خلال تجربة تعليمية في مدينة واقعية يكتسبون فيها مهارات جديدة في جو مليء بالمرح.

ويلعب QNB دوراً فعالاً في مدينة «كيدزانيا» الدوحة من خلال فرعه المصغر وأجهزة الصراف الآلي التي تمكّن الأطفال من تعلم أساسيات الخدمات البنكية من سحب وإيداع النقود والشيكات، إلى جانب إنفاق وادخار واستثمار «الكيدزوس»، العملة الخاصة بمدينة كيدزانيا الدوحة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X