💰 Business

Ooredoo celebrates IAAF World Championships with data promotion

Ooredoo تحتفل ببطولة IAAF العالمية من خلال ترويج البيانات

Ooredoo has announced a promotion for customers during the ongoing 2019 IAAF World Athletics Championships in Doha.

Daily free data will be available to claim during the promotion, which will see customers hunt down and take a picture of special posters and banners to claim their reward.

To participate, customers have to watch out for the special Ooredoo posters and banners around town.

Once a poster or banner has been located, customers will need to open their Ooredoo App and use the camera to take a photo of the poster or banner. Then, they simply wait for their reward. Free data will be given every day of the tournament.

The promotion runs until October 6.

Free data will be valid until midnight on the day of activation/receipt.

Customers can take a picture of the poster and claim their reward once per day per number.

Manar Khalifa al-Muraikhi – director PR and Corporate Communications at Ooredoo – said of the promotion: “We’re thrilled that Doha is hosting the 2019 IAAF World Athletics Championships, and delighted to be supporting such a prestigious sporting event as National Partner. We’re confident our customers will enjoy this fun new promotion and the exciting rewards on offer in celebration of the tournament.”

Customers who do not yet have the Ooredoo App can download it from the App Store and Google Play.

أعلنت Ooredoo اليوم عن إطلاق عرض جديد ومميز للعملاء خلال بطولة العالم لألعاب القوى قطر 2019، وستقدم الشركة للعملاء مع هذا العرض التفاعلي بيانات مجانية، وسيحتاج العملاء بدورهم للبحث عن إعلانات Ooredoo وتصوير تلك الإعلانات للحصول على البيانات المجانية، وكل ما على العملاء فعله هو البحث عن إعلانات Ooredoo الخاصة بالبطولة، وتصوير الإعلانات باستخدام خيار الكاميرا في تطبيق Ooredoo، وانتظار الحصول على البيانات المجانية.

وستكون البيانات المجانية متوفرة خلال جميع أيام البطولة، ما يتيح للعملاء البقاء على اتصال في جميع الأوقات والاستمتاع بالإنترنت خلال البطولة، ويستمر العرض حتى 6 أكتوبر 2019. وستكون البيانات المجانية صالحة للاستخدام لغاية منتصف ليل اليوم الذي يتم فيه تفعيل استلام البيانات.

ويمكن للعملاء طلب الحصول على البيانات المجانية مرة واحدة فقط كل يوم لكل رقم جوال، وحول هذا العرض، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في Ooredoo: “نحن سعداء باستضافة دولتنا الحبيبة قطر لأحد أهم الأحداث الرياضية على مستوى العالم، ونعتز بكوننا الشريك الوطني لبطولة العالم لألعاب القوى. وبهذه المناسبة، يسرنا أن نقدم لعملائنا فرصة الحصول على بيانات مجانية من خلال عرضنا الجديد التفاعلي الذي أطلقناه عبر تطبيق Ooredoo، نتمنى أن يستمتع العملاء بهذا العرض وبأجواء البطولة من خلال حضور الفعاليات في استاد خليفة الدولي.

يذكر أن العرض سيكون متاحاً فقط عبر تطبيق Ooredoo. لذا تدعو الشركة عملاءها لتنزيل النسخة الأحدث من التطبيق عبر App Store أو Google Play للاستفادة من العرض والمزايا الأخرى الرائعة المتوفرة في التطبيق.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X