🛡Team Qatar

Qatari Tamim Mohammed wins gold medal at Arab swimming championships in Morocco

القطري تميم محمد يحقق ميدالية ذهبية في البطولة العربية للسباحة بالمغرب

QNA/Casablanca

Qatari swimmer Tamim Mohammed won the gold medal of the 50 meters butterfly in the 14th Arab Swimming Championships (age groups competitions), which started today, in Morocco and will continue until next Wednesday.

Meanwhile, Qatari swimmers Abdulaziz Al Obaidli and Fares Al Saidi, ended their participation in the first round of the 2019 Swimming World Cup in Tokyo.

Ammar Ashraf and Karim Salama will participate in the second round of the tournament, which will be held in Jinan, China, from August 8 to 10, while Yacoub Al Khulaifi and Yousef Al Khulaifi will take part in the third round in Singapore from 15 to 17 of the same month. (QNA)

الدار البيضاء – قنا:

حقق السباح القطري تميم محمد الميدالية الذهبية لسباق 50 مترا فراشة في البطولة العربية الرابعة عشرة للسباحة للأعمار السنية التي انطلقت منافساتها اليوم، في المغرب وتستمر لغاية يوم الأربعاء المقبل.

من ناحية ثانية، أنهى السباحان القطريان عبدالعزيز العبيدلي وفراس السعيدي اليوم، مشاركتهما في الجولة الأولى من بطولة كأس العالم للسباحة 2019 التي أقيمت في العاصمة اليابانية طوكيو.

وسيشارك السباحان عمر أشرف وكريم سلامة في الجولة الثانية من البطولة التي ستقام في مدينة جينان بالصين خلال الفترة من 8 إلى 10 أغسطس الحالي، بينما سيشارك يعقوب الخليفي ويوسف الخليفي في الجولة الثالثة المقررة في سنغافورة من 15 ولغاية 17 من الشهر نفسه.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X