additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

German police close Frankfurt station .. What’s the story?

الشرطة الألمانية تغلق محطة فرانكفورت .. ما القصة؟

Frankfurt station reopens after police close it while looking into suspected bank robbery

Frankfurt’s main railway station was reopened on Friday after police closed it while investigating reports of an apparent a bank robbery.

Police said suspects fired at officers during the operation.

Three people were later arrested.

Germany’s rail operator Deutsche Bahn said on Twitter: “The closure of Frankfurt main station has been lifted, train traffic is resuming.”

source: euronews.com

برلين – قنا

قامت الشرطة الألمانية، اليوم، بإغلاق محطة القطارات الرئيسية بمدينة /فرانكفورت/ غربي البلاد، عقب محاولة قيام مجموعة مسلحة بالسطو على أحد الفروع البنكية بها.

وأوضحت الشرطة، في تغريدة على حسابها بموقع التواصل الاجتماعي تويتر، أن سبب قيامها بهذه الخطوة حصول مجموعة من المجرمين بشكل غير مشروع على “إمكانية وصول لخزائن في بنك بالمحطة، ما تسبب في إصدار إنذار”، مؤكدة أنها تمكنت من إلقاء القبض على المشتبه بهم.

ولفتت إلى أن عناصرها اضطروا لاستخدام الرصاص الحي لتوقيف الجناة أثناء محاولتهم الهروب من المحطة.

إلى ذلك، أعلنت هيئة السكك الحديدية الألمانية “دويتشه بان” بأن العملية انتهت، وتم إنهاء إغلاق محطة القطارات بالمدينة، حيث عادت حركة القطارات إلى سيرها الطبيعي رغم كثافة وجود عناصر الشرطة بالمكان.

يذكر أن محطة القطارات الرئيسية في فرانكفورت شهدت قبل أيام قليلة جريمة دفع يشتبه في ارتكابها أجنبي كان يعيش في سويسرا منذ عام

2006، وقدم إلى فرانكفورت قبل أيام قليلة من الواقعة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button