😎 LifeStyle

Summer in Qatar announces winners of 1st raffle draw

الإعلان عن الفائزين في السحب الأول لموسم الصيف في قطر

Doha: The first of three raffle draw of Summer in Qatar was held at Lagoona Mall on Friday, June 28, with 9 people winning QR 400,000 in cash prizes.

Shop & Win

For every QR 200 spent at a participating mall, shoppers can enter the raffle draws for a chance to win prizes from the remaining pot, including cash and cars worth QR 2 million, with a McLaren as the grand prize.

The malls participating in this year’s summer fun include: Doha Festival City, Mall of Qatar, Lagoona Mall, Landmark Mall, Gulf Mall, Tawar Mall, Al Khor Mall, Hyatt Plaza, The Mall and Al Mirqab Mall.

More chances to win!

The second raffle draw will be held at Doha Festival City Mall on Friday, 26 July, while the final draw will take place on 16 August at Mall of Qatar.

Enter the raffle draws in 4 easy steps
1- Keep your receipts after your shop at stores in the participating malls
2- Go to the Summer in Qatar info kiosk in the mall and show your receipts to register electronically in the system
3- For every QR 200 spent, receive 1 voucher
4- Drop your voucher(s) in the Summer in Qatar raffle box

NB: Shoppers need to only register once, after that, they just need to show receipts of 200 QAR or more at any of the 10 partner malls up till August 16, to receive raffle vouchers.

Running between 4 June – 16 August, Summer in Qatar is introducing a range of exciting experiences, along with entertainment programs featuring local, regional and international artists, edutainment, summer and sports camps as well as special promotions on inbound travel, hospitality and shopping.

استضاف لاجونا مول يوم الجمعة الماضي الموافق 28 يونيو أولى السحوبات الثلاثة المقررة ضمن موسم الصيف في قطر، حيث فاز 9 متسوقين بـجوائز نقديه بلغت قيمتها 400 ألف ريال قطري.

تسوق واربح

ولا تزال الفرصة سانحة أمام المتسوقين للمشاركة في السحبين الثاني والثالث ومن ثم الفوز بإحدى الجوائز النقدية التي تبلغ قيمتها مليونيّ ريال قطري، بالإضافة إلى الجائزة الكبرى وهي سيارة “ماكلارين” فاخرة، وذلك عن طريق التسوق بقيمة 200 ريال قطري في أحد مراكز التسوق المشاركة في عروض موسم الصيف في قطر.

وتضم قائمة مراكز التسوق المشاركة في موسم الصيف في قطر لهذا العام دوحة فستيفال سيتي وقطر مول ولاجونا مول ولاندمارك وجلف مول وطوار مول ومول الخور وحياة بلازا والمرقاب مول وذا المول.

السحب الثاني والثالث:

ومن المقرر أن يُقام السحب الثاني في مول دوحة فستيفال سيتي يوم الجمعة الموافق 26 يوليو، فيما يقام السحب الأخير في 16 أغسطس في قطر مول.

وهناك أربع خطوات بسيطة يتعين على المتسوق القيام بها للمشاركة في السحب:

1. الاحتفاظ بإيصالات الشراء بعد التسوق في أي من المتاجر المشاركة

2. تقديم هذه الإيصالات إلى أيٍ من الأكشاك الخاصة بموسم الصيف في قطر الموجودة في مركز التسوق، وذلك للتسجيل الإلكتروني في النظام.

3. يحصل المتسوق على قسيمة واحدة في مقابل كل 200 ريال قطري.

4. وضع القسائم في صندوق السحب الخاص بموسم الصيف في قطر.

وبعد ذلك لن يتعين على المتسوقين التسجيل مرة أخرى؛ إذ سيكون بوسعهم الحصول على القسائم بمجرد إظهارهم إيصالات الشراء التي تبلغ قيمتها 200 ريال قطري أو أكثر.

ويقدم موسم الصيف في قطر لهذا العام مجموعة متنوعة من التجارب الصيفية الرائعة وعروض وفعاليات ترفيهية التي تشارك فيها نخبة من أبرز الفنانين في قطر والمنطقة والعالم، وكذلك الأنشطة والفقرات التي يمتزج فيها التعليم بالترفيه والمخيمات الصيفية والرياضية وعروض السفر إلى قطر والضيافة والتسوق.

وقد أطلق المجلس الوطني للسياحة العديد من هذه الفعاليات والعروض التي أتيحت للجمهور بداية من 4 يونيو وتتواصل حتى 16 أغسطس.

Summer in Qatar announces winners of 1st raffle draw Summer in Qatar announces winners of 1st raffle draw

 

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Check Also

Close
Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X