additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Maximum expected temperature in Doha  40 ° C

أقصى درجة حرارة متوقعة في الدوحة 40 درجة مئوية

The Meteorological Department expected that the weather will be until 6 pm today, hot in the day accompanied by light dust on some areas with some clouds sometimes and be wet on some areas at night on the coast .. At sea the weather is sometimes partly cloudy.

Winds on the coast are variable at less than 5 nodes at first, becoming northerly to northeasterly at between 5 and 15 knots. In the sea the wind is changing direction at a speed of less than 7 knots at first becoming northwesterly to northeasterly at a speed of 3 And 12 knots.

Horizontal visibility ranges between 4 and 8 kilometers. Wave heights range from one foot to two feet and between one foot and three feet into the sea. Maximum expected temperature in Doha  40 ° C.

توقعت إدارة الأرصاد الجوية أن يكون الطقس حتى الساعة السادسة من مساء اليوم، حارا نهارا يصاحبه غبار خفيف على بعض المناطق مع بعض السحب أحيانا ويكون رطبا على بعض المناطق ليلا على الساحل .. وفي عرض البحر يكون الطقس غائم جزئيا أحيانا.

وتكون الرياح على الساحل متغيرة الاتجاه بسرعة أقل من 5 عقد في البداية تصبح شمالية إلى شمالية شرقية بسرعة تتراوح بين 5 و 15 عقدة .. وفي البحر تكون الرياح متغيرة الإتجاه بسرعة أقل من 7 عقد في البداية تصبح شمالية غربية إلى شمالية شرقية بسرعة تتراوح بين 3 و 12 عقدة.

ويتراوح مدى الرؤية الأفقية بين 4 و 8 كيلومترات. ويتراوح ارتفاع الموج على الساحل بين قدم واحدة وقدمين .. وبين قدم واحدة و 3 أقدام داخل البحر.

أقصى درجة حرارة متوقعة في الدوحة /40/ درجة مئوية. وتكون مواعيد المد والجزر كالتالي:

الدوحة: أدنى جزر في الثانية عشرة و 26 دقيقة ظهرا.

الوكرة: أعلى مد في السادسة و32 دقيقة صباحا…وأدنى جزر في الحادية عشرة و 57 دقيقة ظهرا. مسيعيد: أعلى مد في السادسة و 38 صباحا…وأدنى جزر في الثانية عشرة و35 دقيقة ظهرا.

الخور: أعلى مد في السادسة و33 دقيقة مساء .. وأدنى جزر في التاسعة و 46 دقيقة صباحا. الرويس: أعلى مد في السابعة و 38 دقيقة صباحا .. وأدنى جزر في الواحدة و 32 دقيقة ظهرا.

دخان: أعلى مد في الثانية عشرة و 43 دقيقة ظهرا .. وأدنى جزر في السادسة و43 دقيقة مساء. تغرب الشمس بحول الله تعالى، عند الساعة السادسة و 25 دقيقة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button