😎 LifeStyle

Tickets of ‘Smurfs’ & ‘Hello Kitty’ go on sale

تذاكر “السنافر” و “هلو كيتي” معروضة للبيع

Tickets for live stage shows ‘Smurfs’ and ‘Hello Kitty’ go on sale starting today, Qatar National Tourism Council (QNTC) announced.

The beloved characters are landing at Qatar National Convention Centre (QNCC) for a series of shows as part of the vibrant Summer in Qatar (SIQ) programme.

Everyone’s favourite blue creatures, the ‘Smurfs’ Live on Stage – The Smurfs Save Spring’ will be on show from July 18 to 20, while Hello Kitty Live Fashion & Friends’ will delight children from July 25 to 27, both at Al Mayassa Theatre.

Tickets for the two shows presented by QNTC in partnership with Alchemy Project are now on sale through tixbox.com with prices ranging from QR75 to QR275.

‘The Smurfs Live on Stage — The Smurfs Save Spring’ will take audiences on a ‘smurftastic’ journey with the whole gang. Audiences can watch Papa Smurf, Clumsy Smurf, Brainy Smurf and Smurfette, match Gargamel the evil wizard and the puppeteers.

Meanwhile, set in modern-day London, ‘Hello Kitty Live Fashion & Friends’ is a story of friendship. The show features Hello Kitty and her friends My Melody, Dear Daniel and Mimmy as they navigate the city and share a passion for creativity. With sparkling costumes and a fantastic soundtrack, the show is sure to delight fans.

Mashal Shahbik of QNTC said: “Families spending this Summer in Qatar will enjoy the most festive and eventful season, with a lineup of events for all ages and tastes.

In addition to Entertainment City, summer long activities at participating malls, theme parks and summer camps, we have brought in popular international stage shows which will entertain the entire family.”

Mac S. Far, Chief Executive Officer of Alchemy Project commented: “We are thrilled to be part of the Qatar summer season this year and look forward to hosting these great shows in Doha where we can engage the full family and present some of the best stage performances in Doha. Many thanks to National Tourism Council, that has provided an environment for us to be able to present these great shows.”
Summer in Qatar includes a host of activities and promotions across retail, hospitality and travel.

Through partner organisations such as Qatar Museums (QM), families can sign up for a QM Culture Pass, which will unlock discounts on these shows as well as a host of tourism products, outdoor, mall activities and family entertainment.

أعلن مجلس السياحة الوطني القطري (QNTC) أن تذاكر العروض المسرحية الحية “Smurfs” و “Hello Kitty” معروضة للبيع ابتداءً من اليوم.

تطل الشخصيات المحبوبة على مركز قطر الوطني للمؤتمرات (QNCC) لسلسلة من العروض كجزء من برنامج الصيف في قطر (SIQ) النابض بالحياة.

المخلوقات الزرقاء المفضلة لدى الجميع ، “Smurfs” Live on Stage – The Smurfs Save Spring “سيتم عرضها في الفترة من 18 إلى 20 يوليو ، في حين ستسعد Hello Hello Kitty Live Fashion & Friends” الأطفال من 25 إلى 27 يوليو ، وكلاهما في مسرح المياسة .

أصبحت تذاكر المعرضين اللذين قدمتهما شركة QNTC بالشراكة مع مشروع Alchemy معروضة للبيع من خلال tixbox.com بأسعار تتراوح من 75 ريالاً قطريًا إلى QR75.

“The Smurfs Live on Stage – The Smurfs Save Spring” سوف تأخذ الجماهير في رحلة “smurftastic” مع العصابة بأكملها. يمكن للجمهور مشاهدة بابا Smurf ، Clumsy Smurf ، Brainy Smurf و Smurfette ، ويطابقون Gargamel مع المعالج الشرير والدمى.

في هذه الأثناء ، تقع “Hello Kitty Live Fashion & Friends” في لندن الحديثة ، وهي قصة صداقة. يعرض المعرض Hello Kitty وأصدقائها My Melody ، عزيزي Daniel و Mimmy أثناء تنقلهم في المدينة ومشاركة شغفهم بالإبداع. من خلال الأزياء المتألقة والموسيقى التصويرية الرائعة ، من المؤكد أن العرض سيسعد الجماهير.

وقال مشعل شاهبيك من QNTC: “ستستمتع العائلات التي تقضي هذا الصيف في قطر بموسم احتفالي وحافل بالأحداث ، مع مجموعة من الأحداث لجميع الأعمار والأذواق.

بالإضافة إلى المدينة الترفيهية والأنشطة الصيفية الطويلة في المراكز التجارية المشاركة والمتنزهات والمعسكرات الصيفية ، قدمنا ​​عروضًا مسرحية دولية شهيرة تسلي جميع أفراد العائلة. “

علق Mac S. Far ، الرئيس التنفيذي لمشروع Alchemy: “نحن سعداء بأن نكون جزءًا من موسم صيف قطر هذا العام ونتطلع إلى استضافة هذه العروض الرائعة في الدوحة حيث يمكننا إشراك العائلة الكاملة وتقديم بعض من الأفضل عروض مسرحية في الدوحة. شكراً جزيلاً للمجلس الوطني للسياحة ، الذي أتاح بيئة لنا لكي نتمكن من تقديم هذه العروض الرائعة “.

يشتمل فصل الصيف في قطر على مجموعة من الأنشطة والعروض الترويجية عبر البيع بالتجزئة والضيافة والسفر.

من خلال المنظمات الشريكة مثل متاحف قطر (QM) ، يمكن للعائلات الاشتراك للحصول على تصريح دخول من إدارة الثقافة ، والذي سيفتح الخصومات على هذه العروض بالإضافة إلى مجموعة من المنتجات السياحية والأنشطة الخارجية ومراكز التسوق والترفيه العائلي.

 

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X