😎 LifeStyle

«Summer in Qatar» continues its strong start after Eid celebrations and cheerful performances

«الصيف في قطر» يواصل انطلاقته القوية بعد احتفالات العيد وعروضه المبهجة

“Summer in Qatar” witnessed a strong and distinctive start thanks to the many activities and events that accompanied the Eid. Qataris and visitors enjoyed Eid celebrations in Souq Waqif, Souq Al Wakra and the cultural district of Katara.

The crowds also gathered in the summer season in both Doha and Al Khor, and the activities and entertainment enjoyed great admiration among children of all ages. When the total number of purchase vouchers registered to enter the draw and the opportunity to win the McLaren 570S or a cash prize of QR 2 million more than 6000 vouchers.

The summer season in Qatar is still packed with many activities and activities for both Qataris and visitors. A night of comedy nights in Doha awaits them with the famous Indian comedian Zacker Khan, who will offer an intense dose of laughter and fun on June 13, Football fans can enjoy the Copa America at Doha Festival City starting June 14.

Live theater tickets for Halo Kitty and The Sniper, which children will be able to attend in July, as well as the Bollywood Music Festival on June 21, have also been offered. The major discounts offered by the hospitality sector in Qatar as well as the shopping promotions offered by the shopping centers continue until August 16th.

شهد “الصيف في قطر” انطلاقة قوية ومميزة وذلك بفضل العديد من الأنشطة والفعاليات المتنوعة التي صاحبت أيام العيد، حيث استمتع أهل قطر وزوارها باحتفالات العيد في كل من سوق واقف وسوق الوكرة والحي الثقافي كتارا والتي شهدت هي وغيرها من المواقع إقبالاً واسعاً من الجمهور.

كما توافد الجمهور بأعداد كبيرة على المجمعات التجارية المشاركة في الموسم الصيف في كل من الدوحة والخور، و حظيت الأنشطة والألعاب الترفيهية بإعجاب كبير بين الأطفال من شتى الأعمار. حينما بلغ إجمالي عدد قسائم الشراء التي تم تسجيلها لدخول السحب وفرصة الفوز بسيارة ماكلارين 570 أس أو بإحدى الجوائز النقدية والتي تبلغ قيمتها الإجمالية 2 مليون ريال قطري أكثر من 6000 قسيمة.

ولا يزال موسم الصيف في قطر يحمل في جعبته الكثير والكثير من الفعاليات و الانشطة لأهل قطر وزوارها على السواء، حيث تنتظرهم ليلة من ليالي الكوميديا في الدوحة مع الكوميدي الهندي الشهير ذاكر خان الذي سوف يقدم جرعة مكثفة من الضحك والمتعة في 13 يونيو الجاري، بينما سيكون بوسع عشّاق كرة القدم الاستمتاع بمشاهدة مبارايات بطولة “كوبا أمريكا” في دوحة فستيفال سيتي بداية من 14 يونيو الجاري.

وقد تم أيضاً طرح تذاكر العروض المسرحية الحية لكل من “هالو كيتي” و”السنافر” والتي سيكون بإمكان الأطفال حضورها خلال شهر يوليو المقبل، بالإضافة إلى مهرجان بوليود الموسيقي الذي يُقام يوم 21 يونيو. كما تتواصل الخصومات الكبرى التي يقدمها قطاع الضيافة في قطر وكذلك عروض التسوق الترويجية التي تقدمها مراكز التسوق حتى 16 أغسطس.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X