💰 Business

Qatar Airways: 30% discounts on ticket prices

القطرية: 30% خصومات على أسعار التذاكر

Qatar Airways has invited its customers to enjoy premium discounts on ticket prices to reach 30%, with the Kiaa Yals being doubled by December 10. Qatar Airways is launching its unique offering to allow its passengers to share their moments and memories with their families and friends around the world, With Qatar Airways’ network of more than 160 destinations around the world, and with its award-winning services and renowned hospitality, all passengers on board the airline will enjoy convenient flights.

Qatar Airways’ offers are an invitation to all its travelers to discover new cities on its global destinations. Qatar Airways has invited its passengers to embark on a new adventure to inspire their senses and plan an unforgettable holiday to one of the most beautiful and exceptional cities on its network.

Qatar Airways was named the best airline in the world at the 2014 Skytrax World Awards. It also won the Middle East Airline of the Year award, the Best Business Class of the Year award and the Best Business Class Seat for the QW Suite. Qatar Airways became the only airline to win the top five airline award in the world.

Qatar Airways operates a modern aircraft fleet of more than 250 aircraft flying to more than 160 destinations worldwide through its headquarters at Hamad International Airport. In addition to Davao, Qatar Airways recently launched flights to Mombasa in Kenya, Izmir in Turkey, Malta and elsewhere. It will add a number of new destinations to its growing network in 2019, including Mogadishu in Somalia and Langkawi in Malaysia.

دعت الخطوط الجوية القطرية عملاءها للاستمتاع بخصوماتها المميزة على أسعار التذاكر لتصل إلى 30% مع مضاعفة الكيوما يلز على ان يكون السفر بحلول 10 ديسمبر، يذكر ان الخطوط الجوية القطرية تطلق عروضها المتميزة بهدف اتاحة الفرصة أمام مسافريها لمشاركة أجمل اللحظات والذكريات مع عائلاتهم وأصدقائهم حول العالم، ومع شبكة وجهات الخطوط الجوية القطرية التي تضم أكثر من 160 وجهة حول العالم، ومع خدماتها الحائزة العديد من الجوائز العالمية وضيافتها الشهيرة، سوف يحظى جميع المسافرين على متن طائرات الناقلة برحلات مريحة.

وتعتبر العروض التى تقدمها الخطوط القطرية دعوة لجميع مسافريها إلى اكتشاف مدن جديدة على شبكة وجهاتها العالمية. كما انها بمثابة تحفيز للتخطيط لرحلاتهم القادمة مع العائلة والأصدقاء، وكانت الخطوط الجوية القطرية قد دعت مسافريها إلى البدء بمغامرة جديدة تلهم حواسهم، والتخطيط لعطلة لا تنسى إلى إحدى المدن الجميلة والاستثنائية على شبكة وجهاتها.

وحازت الخطوط الجوية القطرية على جائزة أفضل شركة طيران في العالم خلال حفل توزيع جوائز سكاي تراكس العالمية 2019. كما حصدت جائزة أفضل شركة طيران في الشرق الأوسط وجائزة أفضل درجة رجال أعمال في العالم وجائزة أفضل مقعد على درجة رجال الأعمال عن مقاعد كيو سويت. وأصبحت الخطوط القطرية شركة الطيران الوحيدة التي تفوز بجائزة أفضل شركة طيران في العالم خمس مرات.

وتشغّل الخطوط الجوية القطرية أسطول طائرات حديث يضم أكثر من 250 طائرة تتجه إلى أكثر من 160 وجهة عالمية عبر مقر عملياتها في مطار حمد الدولي. وبالإضافة إلى دافاو، أطلقت الخطوط القطرية رحلاتها مؤخراً إلى كل من مومباسا في كينيا، وإزمير في تركيا، ومالطا وغيرها. وستضيف عدداً من الوجهات الجديدة إلى شبكتها المتنامية في عام 2019، بما في ذلك مقديشو في الصومال، ولنكاوي في ماليزيا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X