💰 Business

Qatar Airways to suspend Sudan flights

«القطرية» تعلق رحلاتها من وإلى السودان بشكل مؤقت

DOHA: Qatar Airways has announced it’s suspending flights to and from Khartoum from the last day of this month.

Qatar Airways Support (@qrsupport) tweeted:

“Due to commercial reasons, all Qatar Airways flights to/from Khartoum, Sudan will be temporarily suspended effective 31 March 2019 until further notice. Passengers with existing booking can call our 24-hour call centre at +974 4023 0000 or DM @QRsupport for further assistance.”

The airline had earlier informed on its website:

“Due to commercial reasons, we regret to inform our partners and customers that Qatar Airways has suspended ticketing authority in Sudan market. Please note that on 3 February 2019, the flight frequencies will decrease to five flights weekly and starting on 1st March, decrease to three flights weekly. Should you require any further assistance, please contact krtsalessupport@sd.qatarairways.com. You can also contact our Call Centre directly at: +249-187-111-111.”

أعلنت الخطوط الجوية القطرية تعليق جميع رحلاتها من وإلى السودان بشكل مؤقت، وذلك لأسباب تجارية، بداية شهر أبريل القادم وحتى إشعار آخر.

وستكون الرحلة رقم QR1323 من الدوحة إلى الخرطوم، ورحلتها رقم QR1324 من الخرطوم إلى الدوحة، في 31 مارس 2019 سوف تكون آخر رحلات الناقلة من وإلى الخرطوم.

وقالت الشركة أن على المسافرين الذين لديهم تذاكر محجوزة من أو إلى الخرطوم للسفر بعد تاريخ 31 مارس الاتصال بمكتب الحجز لاسترداد ثمن التذكرة كاملاً.

أما المسافرين الذين قاموا باستخدام إحدى الرحلات في تذكرتهم، فسوف تتيح الشركة أمامهم خيارات لرحلات بديلة، وتوصيهم بالاتصال بوكيل سفرهم لمزيد من التفاصيل.

وبإمكان المسافرين الذين لديهم حجوزات حالية الاتصال بمركز خدمة العملاء على مدار الساعة على رقم 0097440230000 أو التواصل بالشركة عن طريق”تويتر” برسالة مباشرة على @QRsupport لمزيد من المساعدة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X