additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Preparations for the start of the World Gymnastics Championship are complete

اكتمال الاستعدادات لانطلاق بطولة كأس العالم للجمباز الفني

Leading gymnasts set for Doha return

Leading gymnasts from around the globe will return to Doha, eyeing top honours at the 12th FIG ART Individual Apparatus World Cup, which starts later this week at the Aspire Dome.

The Qatar Gymnastics Federation (QGF), which is holding this event for the 12th consecutive year, has received confirmation from a large number of gymnasts as the event will play crucial in the 2020 Olympic Games qualification.

A total of 128 male and 60 female gymnasts from 57 countries have signed up for the four-day event, which will begin on March 20.

Qatar has become of center of high-profile gymnastics events, with the country reaching the pinnacle of it’s hosting experience by organising the 48th FIG ART World Championships – dubbed as the ‘best-ever’ edition – last October.

“I am confident that we will live up to expectation and host another successful competition,” QGF President Ali Ahmed Al Hitmi told a press conference yesterday.

“The World Championships last year was a huge success and hailed as the best-ever event by top FIG officials. It motivates us to continue hosting events of the same status. Though it is a difficult task to maintain top standards, I am confident that our team is experienced enough and will succeed,” he added.

“We have a star-studded line-up of gymnasts this year also and I am sure fans will enjoy their experience of watching the live action,” said the QGF President.

Apart from targeting the medals, gymnasts will also vie for berths that are on offer for the 2020 Tokyo Games.

According to the Article 18 of Olympic Qualifications, the top-ranked gymnast on each apparatus at the end of the 2018-2019 & 2019-2020 series have the opportunity to qualify for the 2020 Olympic Games. This place is nominative.

The Olympic Qualification Ranking list will be established after the last competition of the 2018-2019 & 2019-2020 World Cup Series.

Star-studded line-up confirmed

Meanwhile, prominent names who have confirmed their participation in the Doha event, includes world champions Xiao Ruoteng, Zou Jingyuan of China and Dutchman Epke Zonderland.

Carlos Edriel Yulo of the Philippines, who became his country’s first medal-winner in a World Championships here, will be the cynosure of all eyes. The talented Filipino took the floor honours with a score of 14.566 at the Melbourne edition.

Romania’s 38-year-old Marian Dragulescu will also be back to compete with a younger generation of athletes. Ferhat Arican, who became the first Turkish male gymnast after 108 years to compete at the 2016 Rio Olympics, will also hope to pick up a medal on parallel bar.

World’s oldest Olympian Oksana Chusovitina, 43 of Uzbekistan is also returning Doha in pursuit of here eighth appearance at the Games. Belgium’s reigning world champion Nina Derwael will also be seen in action in the women’s events.

Three gymnasts to represent Qatar

Host Qatar will be represented by three gymnasts – Ahmed Al Dayani, Ahmed Mosa and Raslan Saoud – in the event.

While Al Dayani and Mosa have enjoyed good experience in the past events. Aspire’s Saoud will make his debut in the competition.

“We are hoping for a good performance from our athletes as they have trained well for this important competition,” said Al Hitmi.

“Raslan Saoud is a talented gymnast from Aspire and we are happy to see him featuring in his first senior competition. We are thankful to Aspire, which is making huge contribution in promotion of gymnastics in the country,” said Al Hitmi.

By Fawad Hussain I The Peninsula

عقدت اللجنة المنظمة لبطولة كأس العالم للجمباز الفني -جولة الدوحة 2019 – مؤتمراً صحافياً أمس بفندق ويندام، أكدت خلاله اكتمال جميع الاستعدادات لانطلاق البطولة التي تستضيفها قبة أسباير خلال الفترة من 20 إلى 23 مارس الحالي، وذلك بمشاركة 55 دولة، يمثلها أكثر من 200 لاعب ولاعبة. حضر المؤتمر علي الهتمي رئيس الاتحاد ورئيس اللجنة المنظمة، وعبير البوعينين مديرة البطولة، ومحمد المراغي رئيس العلاقات العامة والإعلام، وأنيس سعود المدير الفني للبطولة.

قال علي الهتمي في بداية المؤتمر إن بطولة هذا العام في نسختها الثانية عشرة تأتي مباشرة بعد النجاح الباهر الذي حققته بطولة العالم للجمباز الفني (المونديال)، والتي استضافتها الدوحة لأول مرة في منطقة الشرق الأوسط خلال شهر أكتوبر من العام الماضي.

وأكد أن نجاح مونديال الجمباز الفني الذي استضافته قطر في إكتوبر الماضي والذي أشاد به الاتحاد الدولي للعبة وجميع المشاركين والمشاركات في البطولة، وحقق مشاهدة عالية جداً حول العالم، بلا شك سينعكس إيجابياً وتلقائياً على النسخة الثانية عشرة من بطولة كأس العالم، نظراً لوجود الخبرات التراكمية للجان العاملة في البطولة في استقبال هذه الأعداد الضخمة من البعثات التي ستحضر للمشاركة في البطولة، موضحاً أن هذا العدد الكبير من الدول المشاركة في هذه النسخة هو الأكبر بين باقي جولات كأس العالم، ويأتي نظراً للثقة الكبيرة في جولة الدوحة التي باتت تتميز بأنها واحدة من أهم وأكبر جولات البطولة على مدار العام.

وحول المشاركة القطرية في البطولة، أكد الهتمي أن المنتخب القطري سيشارك بثلاثة لاعبين هم أحمد الدياني، وأحمد موسى، ورسلان سعود، والأخير سيشارك للمرة الأولى.

وحول عدم المشاركة النسائية القطرية هذا العام، أوضح أن لاعبة المنتخب جنا الكيكي لن تشارك نظراً للإصابة، وأن اللاعبة ضحى الحبشي لن تشارك بسبب عدم وصولها إلى السن القانونية للمشاركة في جولات كأس العالم.

سعيدة بثقة الاتحاد

,عبرت عبير البوعينين، مديرة النسخة الثانية عشرة من بطولة كأس العالم، عن سعادتها بثقة اتحاد الجمباز واللجنة المنظمة، واختيارها مديرة للبطولة للعام الخامس على التوالي، وقالت «إنه لشرف كبير أن أنال هذه الثقة، وأن أخدم بلدي قطر في هذا الشأن».

وأكدت أن جميع اللجان العاملة في البطولة تقوم بعملها على أكمل وجه، لتحقيق مزيد من النجاح والتميز والاستمرارية في ذلك الأمر الذي أصبح سمة دولة قطر، ونفخر به في جميع أنحاء العالم.

جاهزون لاستقبال الوفود

من جهته أعلن محمد المراغي، مدير العلاقات العامة والإعلام والمواصلات، أن البطولة سيشارك بها 6 دول عربية بجانب دولة قطر المستضيفة، وهي: المغرب، ومصر، والعراق، وسوريا، والأردن، وليبيا، مؤكداً أن بعض الوفود قد وصلت بالفعل لإجراء تدريبات واستعدادات مبكرة قبل البطولة، مشيراً إلى أن اللجنة المنظمة على أتم الاستعداد لاستقبال كل الوفود المشاركة، وتوفير كل احتياجاتهم، برغم زيادة عدد المنتخبات المشاركة، والذي وصل إلى 55 دولة.

أنيس سعود الخبير الفني بالاتحاد:

الجولة الحالية تشهد مشاركة كثير من الأبطال

استعرض أنيس سعود، الخبير الفني باتحاد الجمباز، المدير الفني للبطولة، تفاصيل البطولة، وقال إنه بالنسبة للبرنامج الفني فسيبدأ اليوم باستكمال وصول بعض الوفود، وستكون هناك تدريبات للفرق، وسيكون هناك تدريب يوم الاثنين، والتدريبات الرسمية يوم الثلاثاء، على أن تبدأ منافسات البطولة يوم الأربعاء، حيث تكون التصفيات يومي الأربعاء والخميس للبنين والبنات، على أن تقام النهائيات وتوزع الميداليات يومي الجمعة والسبت.

وأكد سعود أن هذه البطولة تكتسب أهمية كبيرة، لأن العديد من الدول التي شاركت في بطولة العالم خلال أكتوبر الماضي في الدوحة عادت مرة أخرى للتنافس في الدوحة، كما أن هذه البطولة تعد مرحلة من مراحل التصفيات المؤهلة إلى أولمبياد طوكيو 2020.

وأضاف أنه ستعود إلى الدوحة البلجيكية نينا ديرويل التي حصلت على أول ذهبية لها في الدوحة العام الماضي في مسابقة المتوازي مختلف الارتفاع. وكذلك الصيني زوو يانج بطل العالم. كما يشارك أيضا الهولندي إيبك زوندرلاند، والذي حصل على ذهبية جهاز العقلة العام الماضي. كما يشارك الصيني ثياو بطل العالم للفردي 2018، والحاصل على ذهبيتين في بطولة الدوحة.

وتعود إلى الدوحة مرة أخرى البطلة الأولمبية الأوزبكية المخضرمة أوكسانا تشوسوفيتينا، البالغة من العمر 44 عاماً، والتي تسعى لتحطيم الرقم القياسي لعدد المشاركات، وقد لعبت 6 ألعاب أولمبية، وستشارك في أولمبياد 2020.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
2
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button