😍 Offers

Ooredoo announces new Shahry promotion

«ooredoo» تطلق عرضاً جديداً لعملاء «الشهري»

Ooredoo announced yesterday a generous offer for both new and existing Shahry customers upgrading their packs, offering them better value for money than ever before. This offer comes as part of the company’s latest campaign, Shahry Gives You More.

Both new customers signing up for a Shahry postpaid pack and existing customers wishing to upgrade their packs to a higher option will get double their data allowance absolutely free. Customers who sign up to or upgrade to Shahry 100 will enjoy 30GB extra data over six months, and those who sign up to or upgrade to Shahry 150 will enjoy 48GB data extra over six months.

Customers who sign up to or upgrade to Shahry 200 will enjoy 72GB extra data over six months and customers who sign up to or upgrade to Shahry 250 will enjoy 90GB extra data over six months.

For both new and existing customers, the free data will be given automatically; immediately for new customers, and from the next bill cycle for existing customers upgrading their packs.

Of course, customers will also still be able to access all the benefits already associated with Shahry packs; free subscription to on-demand channel StarzPlay, free subscription to the UrbanPoint app and automatic membership of reward programme Nojoom. Speaking about the promotions, Manar Khalifa Al Muraikhi – Director PR and Corporate Communications at Ooredoo – said: “We know value for money is a key priority for our customers and we’re always looking for ways we can make our products and services the best value possible.

This new promotion will mean Shahry customers will be able to surf the Supernet for longer and for less, which is perfectly in line with our commitment to maximising customer satisfaction.

Also, giving our customers extra Nojoom points will mean access to more rewards more quickly. We hope our Shahry customers, both existing and new, will make the most of these amazing new offers.”

أعلنت «ooredoo» عن إطلاق عرض جديد لعملاء خدمة «الشهري» الحاليين والجدد، يحصلون معه على بيانات إضافية مجاناً، وذلك ضمن حملة «باقات الشهري تعطيك أكثر» التي أطلقتها الشركة مؤخراً.

ومع العرض الجديد، سيحصل المشتركون الجدد في باقات «الشهري» -وكذلك عملاء الشهري الحاليون الذين يقومون بالترقية إلى باقات أعلى- على ضعف كمية البيانات المتوافرة في باقاتهم مجاناً ولمدة 6 أشهر، وذلك كما يلي:

• العملاء الذين يشتركون في باقة «الشهري 100» أو يقومون بالترقية إليها، سيحصلون على إجمالي 30 جيجابايت بيانات إضافية مجاناً على مدار 6 أشهر.

• العملاء الذين يشتركون في باقة «الشهري 150» أو يقومون بالترقية إليها، سيحصلون على إجمالي 48 جيجابايت بيانات إضافية مجاناً على مدار 6 أشهر.

• العملاء الذين يشتركون في باقة «الشهري 200» أو يقومون بالترقية إليها، سيحصلون على إجمالي 72 جيجابايت بيانات إضافية مجاناً على مدار 6 أشهر.

• العملاء الذين يشتركون في باقة «الشهري 250» أو يقومون بالترقية إليها، سيحصلون على إجمالي 90 جيجابايت بيانات إضافية مجاناً على مدار 6 أشهر.

وستُضاف البيانات المجانية إلى حسابات العملاء الجدد والحاليين تلقائياً؛ إذ سيحصل العملاء الجدد على البيانات الإضافية بشكل فوري مع اشتراكاتهم الجديدة. أما العملاء الحاليون، فسيحصلون على البيانات الإضافية ابتداء من دورة الفاتورة التالية بعد قيامهم بترقية باقاتهم.

مزايا عديدة

هذا، ويحصل عملاء «الشهري» على العديد من المزايا الإضافية، من بينها اشتراك مجاني في خدمة «STARZPLAY» للمحتوى الترفيهي، إضافة إلى الحصول على العديد من المكافآت والعروض عبر برنامج «نجوم» وتطبيق «UrbanPoint».

مكافأة

وحول العرض الجديد، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في «ooredoo قطر»: «يسرّنا إطلاق هذا العرض الجديد الذي نكافئ من خلاله عملاء (الشهري) الجدد والحاليين من خلال منحهم بيانات إضافية. هذا العرض يأتي إضافة إلى ما توفره باقات (الشهري) من خدمات اتصالات متكاملة، إلى جانب العديد من المكافآت والخصومات والمحتوى الترفيهي المميّز الذي يحصل عليه عملاء (الشهري)، وهو ما يجعل منها الباقات ذات القيمة الأفضل في السوق».

Ooredoo announces new Shahry promotion

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X