🐎Various

Neymar leaves Doha following medical assessments at Aspetar

نيمار يغادر سبيتار بعد كشف طبي شامل

Paris Saint-Germain’s Brazilian star Neymar Jr at Aspetar, the orthopaedic and sports medicine hospital in Doha. Neymar left Aspertar yesterday following three days of medical assessments on his injured foot. The 27-year-old damaged the fifth metatarsal in his right foot during a French Cup match on January 23 and was ruled out for 10 weeks, forcing him to miss his side’s round of 16 clash against Manchester United, which saw the Parisians crash out on away goals.

غادر النجم البرازيلي نيمار داسيلفا مهاجم باريس سان جيرمان الفرنسي الدوحة، يوم أمس، بعد استكماله ثلاثة أيام من التقييم في مستشفى سبيتار، خضع خلالها اللاعب لكشف طبي شامل بعد مرور 6 أسابيع من إصابته في مشط قدمه في مباراة الدور 32 من مسابقة كأس فرنسا أمام ستراسبورغ يوم 23 يناير الماضي، وهي الإصابة نفسها التي أجبرته على الخضوع لعملية جراحية الموسم الماضي وغيابه عن الملاعب ثلاثة أشهر.

وكان المدير العام لسبيتار محمد خليفة السويدي قد رحب بنجم المنتخب البرازيلي داخل أروقة المستشفى للخضوع للتقييم الطبي الشامل، كما نشر موقع سبيتار في «تويتر» خبر وصور وصول اللاعب إلى الدوحة، وجانباً من جلسات العلاج التي خضع لها.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X