💰 Business

Doha Bank names winners of 9th Al Dana Draw 2018

بنك الدوحة يعلن أسماء الفائزين في سحب «الدانة» التاسع

Doha Bank has announced the winners of its 9th Al Dana savings scheme draw of the year. The draw took place recently at The Pearl, and was attended by VIP invitees and members of Doha Bank’s senior management.

J K Joseph was the lucky winner of this month’s top prize of QR1,000,000, while F S Aboudeya won the second biggest prize of QR100,000.

Other lucky winners included M M Shahin, N AH Al-Mozin and A M Bashraheel, who each took home QR5,000 in the ladies, senior citizens and young savers draws respectively. As many as 40 additional Doha Bank customers were announced as winners of the QR2,000 monthly draw prize. Y Bilal won 1,000,000 Doha Miles as part of the Al Dana draw.

Meanwhile, five lucky attendees were announced winners of two ‘Flik Cinema’ tickets each, through a raffle draw held for the attending audience, as part of the Al Dana draw event. Doha Bank CEO Dr R Seetharaman said, “Congratulations to the winners of our 9th Al Dana savings scheme draw for this year.

At Doha Bank, it gives us great pleasure to see the positive impact it has on our customers when we engage with them through such programmes, which are created as a means of rewarding them for their loyalty and their trust in our services.

Our campaign has witnessed great success and we look forward to our upcoming draws and to celebrating more winners throughout this campaign.”

“We look forward to holding the final draws for the mega prize of QR2mn and the quarterly millionaire prizes,” he added.

Al Dana is one of Qatar’s “most popular” financial products and offers the country’s biggest prize pool, including a newly introduced mega-prize of QR2mn. “Customers also have the opportunity to participate in quarterly millionaire draws and monthly draws with a range of exciting prizes.”

Al Dana savings account holders benefit from immediate pre-approved loans of up to 90% of the initial amount deposited, a free international debit card, and online, SMS and mobile banking services.

Customers can also enjoy the convenience of managing their utility bill payments through their Al Dana accounts, transferring funds between multiple accounts and to third parties, and sending money overseas at the most competitive exchange rates.

Customers can open an Al Dana or Current Account by visiting their nearest Doha Bank branch, completing the online application form, or sending an SMS to ‘92610’ with the keyword ‘DANA’.

أعلن بنك الدوحة -أحد أكبر البنوك التجارية الخاصة في قطر- أسماء الفائزين بالسحب التاسع للعام الحالي لبرنامج حساب الدانة للتوفير. وكان السحب قد أقيم يوم الجمعة 30 نوفمبر في منطقة اللؤلؤة، وذلك بحضور عدد من كبار الشخصيات وأعضاء من الإدارة العليا للبنك. كان الحظ قد ابتسم للسيد ج.ك. جوزيف، والذي فاز بالجائزة الشهرية الكبرى التي تبلغ قيمتها مليون ريال، فيما ذهبت ثاني أكبر جائزة، والتي تبلغ قيمتها 100 ألف ريال إلى السيد إ.إ. أبودية.

كان من ضمن الفائزين الآخرين من سعداء الحظ كلّ من السيدة م. م. شاهين، والسيد ن. أ. الموزين، والسيد أ.م. بشراهيل، والذي حصل كل منهم على مبلغ 5,000 آلاف ريال عن فئات السيدات وكبار السن والمدخرين الصغار. كما حصل 40 فائزاً من العملاء على جائزة نقدية بقيمة 2,000 ريـال لكل منهم ضمن جوائز السحب الشهري، ومن ناحية أخرى فاز السيد ي. بلال بمليون ميل من أميال الدوحة كجزء من سحب حساب الدانة للتوفير. كما فاز خمسة من سعداء الحظ من الحضور بتذكرتين من سينما فليك لكل منهم، وذلك في السحب الذي تم إجراؤه للحضور من الجمهور خلال الفعالية.

بهذه المناسبة، قال الدكتور ر. سيتارامان، الرئيس التنفيذي لبنك الدوحة: «نود أن نهنئ جميع الفائزين في سحب حساب الدانة للتوفير التاسع لهذا العام. إنه لمن دواعي سرورنا في بنك الدوحة أن نرى التأثير الإيجابي الذي نحدثه في حياة عملائنا عندما نتواصل معهم من خلال هذه البرنامج، والذي قمنا بإطلاقه كوسيلة لمكافأتهم على ولائهم وثقتهم في خدماتنا. لقد شهدت حملتنا نجاحاً كبيراً، ونحن بانتظار سحوباتنا القادمة وتتويج المزيد من الفائزين خلال هذا البرنامج الفريد. كما أننا نتطلع إلى إجراء السحب النهائي للجائزة الكبرى، والتي تبلغ قيمتها مليوني ريال، بالإضافة إلى الجائزة المليونية ربع السنوية».

يُذكر أن حساب الدانة للتوفير يعدّ أكثر المنتجات المالية شعبية في قطر، والذي يقدم أكبر جوائز نقدية في الدولة، بما في ذلك الجائزة الكبرى التي تم تقديمها مؤخراً بقيمة مليوني ريال. كما يحظى العملاء بفرصة المشاركة في سحب مليونير الدانة ربع السنوي والسحوبات الشهرية على مجموعة من الجوائز القيمة.

يقدم برنامج حساب الدانة للتوفير العديد من المزايا الحصرية الأخرى، مثل القروض الفورية الموافق عليها مسبقاً بقيمة 90% من ودائع العملاء الأولية، وبطاقة خصم مباشر عالمية مجانية، والخدمات المصرفية عبر الإنترنت والرسائل النصية القصيرة والهاتف المحمول. إلى جانب ذلك، يمكن للعملاء الاستمتاع بسهولة بإدارة دفعات فواتير الخدمات من خلال حساب الدانة للتوفير، ويمكنهم أيضاً تحويل الأموال بين حساباتهم وإلى حسابات الآخرين، وكذلك إرسال الأموال إلى الخارج بأسعار صرف تنافسية.

يمكن لعملاء بنك الدوحة فتح حساب الدانة للتوفير الخاص بهم عن طريق زيارة أقرب فرع لبنك الدوحة، أو تعبئة الطلب الإلكتروني عبر الإنترنت أو إرسال كلمة «الدانة» (DANA) في رسالة نصية إلى الرقم 92610.;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X