💰 Business

Samsung Note9 stock available at Ooredoo

ooredoo توفر كميات إضافية من «Galaxy Note9»

DOHA: Due to popular demand, Ooredoo announced new stock of the new Samsung Galaxy Note9 device at Ooredoo’s selected Ooredoo Shops, as well as via the eShop. Device prices start from just QR3,599 and devices come in Midnight Black, Lavender Purple or Ocean Blue.

The Note9 device has been designed to offer Samsung’s most powerful battery yet, the largest Samsung infinity display ever, a cutting-edge processor for lightning fast downloads and uploads on the Ooredoo Supernet and enhanced face recognition, iris scanner and fingerprint scanner.

أعلنت «ooredoo» أمس عن توفير كميات جديدة من جهاز «Samsung Galaxy Note9» في عدد من مراكز البيع، وعبر متجرها الإلكتروني على الإنترنت. ويتميز جهاز «Samsung Galaxy Note9» ببطاريته الأكثر قوة على الإطلاق بالمقارنة مع الإصدارات السابقة للجهاز، وكذلك بشاشته الأكبر حجماً والمتميزة بأنها بلا حدود، ومعالجه المتطور الذي يتيح لمستخدمي الجهاز الاستمتاع بسرعات تنزيل وتحميل فائقة عبر شبكة «ooredoo» سوبر نت. ويتمتع الجهاز بمواصفات أخرى من بينها: خاصية التعرف على الوجه، وتنقية ماسح قزحية العين، والماسح الضوئي لبصمة الإصبع، والتي تمكن المستخدم من فتح الجهاز بسرعة وأريحية وأمان.

ويتوفر جهاز «Samsung Galaxy Note9» في عدد من مراكز «ooredoo» وعبر متجرها الإلكتروني على الإنترنت. ويبدأ سعر الجهاز من 3599 ريالاً، وهو متوفر بالألوان الأسود الحالك، والأرجواني، والأزرق.;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X