additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📚Education

CNA-Q’s top students honoured

«شمال الأطلنطي» تكرّم أوائل دفعة 2018

Doha: The best and brightest graduating students from College of the North Atlantic – Qatar (CNA-Q) were honoured at the ORYX GTL President’s Medal for Academic Excellence gala at the Sheraton Grand Doha Hotel on Thursday.

Medals were presented to 28 students who received the highest marks in their individual programs of all graduating students. Of those honoured, 18 achieved a perfect 4.0 grade point average.

The President’s Medal recipients and will join their fellow students today (May 13) , 14th CNA-Q Graduation Ceremony. The graduation under the patronage of Prime Minister and Interior Minister HE Sheikh Abdullah bin Nasser Bin Khalifa Al Thani will see 444 graduating students receive their parchment.

CNA-Q President Dr Ken MacLeod during the President’s Medal for Academic Excellence said, “These students can be justifiably proud of their achievements. They have worked hard, and are now ready to move forward in the next stage of their lives with confidence, whether it be further education or into the workforce.

“The education that our students received during their time at CNA-Q has been rooted in applied, experiential learning. No doubt the highly-qualified and technically-competent young men and women you see before you today are the future leaders of Qatar.”

In addition to the Presidents’ Medals, ORXY GTL presented four Distinguished Graduate Awards to one student from each of the College’s academic schools – Business Studies, Engineering Technology, Health Sciences and Information Technology.

As the guest speaker for the event, Mohamed Al Enazi, Chief Administrative Officer at ORYX GTL, shared words of wisdom with the students, “It is your responsibility to contribute to society by reinvesting the extraordinary skills and talents which we are here to celebrate today. Not only will this make a positive contribution to your workplace, but it will strengthen the unity and success of the wider community.”

كرمت كلية شمال الأطلنطي في قطر، خريجيها المتفوقين من دفعة 2018 في أمسية احتفالية برعاية شركة «أوريكس جي تي أل»، بفندق شيراتون الدوحة. وتم تقديم ميدالية الرئيس للتميز الأكاديمي إلى 28 طالباً وطالبة حصلوا على أعلى الدرجات في تخصصاتهم، وحقق 18 منهم المعدل الكامل 4.0 كمعدل تراكمي.

كرمت كلية شمال الأطلنطي في قطر، خريجيها المتفوقين من دفعة 2018 في أمسية احتفالية برعاية شركة أوريكس جي تي أل، بفندق شيراتون الدوحة. وتم تقديم ميدالية الرئيس للتميز الأكاديمي إلى 28 طالباً وطالبة حصلوا على أعلى الدرجات في تخصصاتهم، وحقق 18 منهم المعدل الكامل 4.0 كمعدل تراكمي.

وقام بتقديم ميدالية الرئيس للتميز الأكاديمي والهدايا، الدكتور كين ماكلويد رئيس كلية شمال الأطلنطي في قطر، والسيد محمد العنزي المسؤول الإداري في شركة أوريكس جي تي أل، ومسؤول التسجيل السيدة شونا جاريت، كما حضر الحفل كل من الكادر التعليمي في الكلية، بالإضافة إلى الشركات الراعية للطلاب وعائلاتهم.

وقال الدكتور كين ماكلويد: «يمكن لهؤلاء الطلاب أن يكونوا فخورين بإنجازاتهم، بعد أن عملوا بجد، وهم الآن على الاستعداد للمضي قدماً في المرحلة المقبلة من حياتهم بكل ثقة، سواء قرروا استكمال تعليمهم، أو الذهاب مباشرة إلى سوق العمل».

وبالإضافة إلى ميداليات الرئيس للتميز الأكاديمي، قامت شركة أوريكس جي تي أل، بتقديم 4 جوائز خاصة للخريجيين الذين جمعوا بين التفوق الأكاديمي والتميز في الأنشطة اللامنهجية، التي تكون خارج أبواب الفصول الدراسية. وقد تم اخيار طالب واحد لنيل هذا الشرف من الكليات الأربع: كلية إدارة الأعمال، وكلية تكنولوجيا المعلومات، وكلية العلوم الصحية، وكلية تكنولوجيا الهندسة.

والجدير بالذكر أن أشكال الرعاية المختلفة لطلاب كلية شمال الأطلنطي في قطر، تأتي في سياق المسؤولية المجتمعية للشركات، الهادفة إلى تعزيز التميز في مجال التعليم. فالشراكات المؤسسية كانت أمراً أساسياً في كلية شمال الأطلنطي في قطر منذ عام 2002 وحتى اليوم، حيث إن هناك أكثر من 60 % من طلاب الكلية تحت رعاية المؤسسات المحلية والوزارات.

وقال السيد محمد العنزي، المسؤول الإداري في «أوريكس جي تي أل» خلال الحفل مخاطباً الطلاب: «إنه من مسؤوليتكم المساهمة في المجتمع، من خلال إعادة استثمار المهارات والمواهب الإستثنائية التي نحن هنا اليوم للاحتفال بها، وهذا الأمر لن يساهم بإيجيابية في مكان عملك فحسب، بل سيعزز وحدة ونجاح المجتمع ككل». وأضاف: «إن شركة أوريكس جي تي أل، تتشرف أنها مرتبطة بهذه المبادرة، ونأمل أن نترك إرثاً أكاديمياً وفكرياً حقيقياً ودائماً للأجيال المقبلة، تماشياً مع رؤية وأهداف زعماء بلادنا الحكيمين».

وسوف ينضم هؤلاء الخريجون -من الحائزين على ميدالية الرئيس للتميز الأكاديمي- إلى زملائهم اليوم الأحد في حفل تخريج دفعة 2018، حيث تكرم الكلية 450 خريجاً، ويقام الحفل في فندق الشيراتون.;

https://www.facebook.com/CNAQA/videos/10157548127529968/

 

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button