additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle📱 Technology

Facebook test lets users have up to five profiles for the same account

فيسبوك تختبر ميزة تسمح بإنشاء ٥ بروفايلات على منصاتها عبر حساب واحد

Yahoo finance

Facebook is testing giving users the ability to create up to five profiles on the platform, a major change to its longstanding policy that only allows people to have a single account and identity on the service. The upcoming test was reported by Bloomberg, which notes that it’s Facebook’s latest ploy to stave off declining engagement, particularly among younger users.

A spokesperson for Meta confirmed the test. “To help people tailor their experience based on interests and relationships, we’re testing a way for people to have more than one profile tied to a single Facebook account,” the spokesperson said. “Anyone who uses Facebook must continue to follow our rules.”

It’s not clear how big the initial test will be, or if Facebook plans to eventually make it available more widely. If it does, it could significantly alter the dynamics of how people interact on the social network. For one, it would make it easier for people to maintain different personas on the platform, or create separate pages targeted for different friend groups or interests. It’s also a major shift from Facebook’s longtime policy of requiring “real names.”

Unlike Instagram, which allows users to create multiple accounts and doesn’t require them to use their real names, Facebook has had strict — and often controversial — rules about users’ identities, regularly suspending users it catches using multiple accounts. In some cases, the service will even ask users to verify the name on their profile by providing a copy of an official I.D.

But users who have access to multiple profiles will now only need to use their real name on their main profile. Additional profiles will be able to use nicknames or other identities as long as they don’t break other rules, like those barring impersonation.

That the company is now changing its approach to users’ names and identities is a sign of just how important it is for Facebook to reverse recent declines in engagement. Mark Zuckerberg had said the platform will reorient itself to be more appealing to younger users in an effort to better compete with TikTok and other rivals. The app is also planning a significant redesign that will emphasize recommendations more than posts from friends.

الجزيرة

تأمل ميتا (Meta) الشركة الأم لفيسبوك (Facebook) في إيقاف الهجرة الجماعية من منصاتها عبر السماح للمستخدمين بإنشاء حسابات متعددة، وفقا لتقرير نشرته وكالة بلومبيرغ (Bloomberg).

ويقول التقرير -الذي نشر أمس- إن بعض المستخدمين سيتمكنون من إنشاء ما يصل إلى 4 ملفات تعريف إضافية ولكن يجب أن تكون مرتبطة بالحساب الأصلي وأي خرق يرتكبه أحد الحسابات سيؤثر سلبا على البقية.

وبحسب التقرير، فإنه لا يمكن استخدام الحسابات الجديدة في تكرار الإعجاب بمنشور ما أو التعليق بذريعة أنك أكثر من شخص بمعنى أنه لن تتمكن من التعليق أو الإعجاب بمنشور ما إلا بملف تعريف واحد.

وتأمل شركة فيسبوك في أن يقوم المستخدمون بإنشاء هذه الملفات الشخصية الإضافية لجوانب مختلفة من حياتهم: واحد للأصدقاء وآخر لزملاء العمل وثالث للمصالح الخاصة وما إلى ذلك.

ومع ذلك يشير تقرير الوكالة الأميركية إلى أن “المستخدم غير ملزم بعرض هويته الحقيقية في الملفات الشخصية الإضافية”.

وبينما سمحت فيسبوك للشخصيات العامة بالاحتفاظ بملفات تعريف متعددة وسمحت للمستخدمين بالحصول على ملف تعريف منفصل على خدمات فيسبوك داتنغ (Facebook Dating) وفيسبوك كامبس (Facebook Campus)، كان تشغيل حسابات شخصية متعددة محظورا في السابق.

وتكافح شركة “ميتا” المالكة لفيسبوك انخفاض أعداد المستخدمين حيث يتدفق الشباب على “تيك توك” (Tiktok) والمنافسين الآخرين.

ولأول مرة في تاريخها، فقدت الشركة مستخدمين يوميا في الربع الأخير من 2021، حيث تخلى نحو نصف مليون شخص عن المنصة التي كانت مهيمنة في السابق.

وكان الركود واضحا بشكل خاص بين المستخدمين الشباب، الذين يفرون من فيسبوك بأعداد كبيرة ويبتعدون -أيضا- عن إنستغرام (Instagram).

وكشفت “ميتا” العام الماضي أن المراهقين يقضون على “تيك توك” 3 أضعاف الوقت الذي يقضونه على إنستغرام ويفضلون “سناب شات” (Snapchat) على ماسنجر(Messenger) أو واتساب (Whatsapp) للتواصل مع أصدقائهم.

ووفقا لبلومبيرغ، تصر “ميتا” على أنها لن تستخدم الحسابات المتعددة في حساب إجماليات المستخدمين النشطين يوميا أو شهريا، وتدّعي أن هذا الاتجاه الجديد هو مجرد “اختبار” متاح لبعض المستخدمين في الولايات المتحدة وبعض البلدان الأخرى.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button