additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured👮‍♂️ Government🚦Traffic🇶🇦 DOHA

Temporary Road Closure on Al Corniche Street for 9 Days؛ Starting tomorrow

ابتداءً من الغد؛ إغلاق مروري مؤقت على شارع الكورنيش لمدة 9 أيام

QNA

Doha: The Public Works Authority (Ashghal) announced temporary road closure in both directions on Al Corniche Street for 9 days, starting from Friday, July 8 until July 16, 2022, from Al Sheraton Intersection to Al Meena Intersection, in cooperation with the Traffic Department at the Ministry of Interior.

This closure aims to complete the upgrading of Al Corniche Street, where road users heading to Al Sheraton and Al Meena Intersection should use the road leading to Al Bidda street while following the traffic directional signs to reach their destination as shown in the map, as Public Works Authority will provide directional traffic signs to alert road users of this closure and advise them to follow these signs to maintain their safety.

Ashghal apologizes for any inconveniences that may be caused due to the closure of Al Corniche and will abide by responding to any inquiries through Ashghal’s Call Center on 188 operating 24/7 or through Ashghal’s official social media channels.

قنا

الدوحة: أعلنت هيئة الأشغال العامة /أشغال/ عن إغلاق مروري مؤقت في كِلا الاتجاهين على شارع الكورنيش لمدة 9 أيام ابتداء من يوم غد /الجمعة/، من تقاطع الشيراتون إلى تقاطع الميناء، وذلك بالتنسيق مع الإدارة العامة للمرور بوزارة الداخلية.

وقالت الهيئة في بيان، إن هذا الإغلاق هدفه استكمال تطوير شارع الكورنيش، مشيرة إلى أنه يتعين على رواد تقاطع الشيراتون وتقاطع الميناء، استخدام الطريق المؤدي إلى شارع البدع، واتباع اللوحات الإرشادية للوصول إلى وجهاتهم.

وأوضحت أنها ستقوم بتركيب اللوحات الإرشادية لتنبيه مستخدمي الطريق على هذا الإغلاق، وأهابت بهم جميعا اتباع اللوحات الإرشادية حفاظاً على سلامتهم.

ونوهت إلى أنها ستوفر الردود على أي استفسارات تَرد من خلال مركز اتصال /أشغال/ على الرقم 188، الذي يعمل على مدار الساعة، طوال أيام الأسبوع، أومن خلال مختلف قنوات التواصل الاجتماعي الرسمية التابعة لها.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button