additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business📌 Featured🇶🇦 DOHA

QNB Official Sponsor of the 18th edition of Doha Jewelry and Watches Exhibition (DJWE) 2022

QNB راعياً رسمياً للنسخة الثامنة عشرة من معرض الدوحة للمجوهرات والساعات 2022

This year’s edition will see more than 500 international brands, representing more than 10 countries

Doha, XX April 2022 – QNB, the largest financial institution in the Middle East and Africa, announced its sponsorship of the 2022 Doha Jewellery and Watches Exhibition (DJWE), organized by Qatar Tourism (QT) and taking place at the Doha Exhibition and Convention Center from 9 -13 May 2022.

This year marks the 18th edition of DJWE, one of the longest running events in Qatar and the largest business-to-consumer exhibition of its kind in the region.

DJWE comes as a part of the QNB’s efforts to highlight the bank’s brand during the special event, which brings together more than 500 international luxury brands from more 10 countries along with local luxurious designers. This year, DJWE is also set to feature Indian superstar, Alia Bhatt.

As the Official Sponsor of this year’s edition of DJWE, QNB aims to be a part of this prestigious event that brings together luxury brands from all around the globe to offer visitors a luxurious touch of shopping from extraordinary brands.

This sponsorship highlights the Group’s CSR efforts and emphasizes QNB keenness towards its pillar of Arts and Culture, which also emphasizes on the importance of tourism, as the event marks the Qatari art and heritage, especially through some of the local brands and exhibitors participating in the event.

Commenting on this event, Ms. Heba Al-Tamimi, General Manager of QNB Group Communications said: “Our sponsorship of this year’s edition of the Doha Jewelry and Watches Exhibition 2022, one of the biggest and most unique exhibitions in Qatar, emphasizes our keenness towards maintaining a long-term partnership with Qatar Tourism, our support towards Qatar National Tourism Sector Strategy 2030, and our effort of highlighting our brand existence within the luxurious brands present in this exhibition.”

She added, “We are certain that this year will be an exceptional year for tourism in Qatar, especially as the FIFA World Cup 2022™ is approaching to highlight our brand’s fundamental role as the Official Middle East and Africa Supporter of the FIFA World Cup 2022™.”

For her part, Hessa Al-Thani, Head of Marketing and Planning at Qatar Tourism, highlighted: “We are delighted to bring back DJWE this year, one of Qatar Tourism’s most anticipated events of the year. We are confident that the 18th edition will prove exciting, given the first-time participation of a number of international luxury brands.”

Al-Thani continued: “DJWE is also a proud opportunity for Qatar Tourism to support Qatar’s local designers and celebrate Qatari heritage by showcasing emerging artists’ unique designs. We welcome all visitors to explore this premium business event in Qatar.”

Proud to be the Official Middle East and Africa Supporter of the FIFA World Cup 2022™, QNB Group extends through its subsidiaries and associate companies to more than 31 countries across three continents providing a comprehensive range of advanced products and services.

The total number of employees is 27,000 operating through 1,000 locations, with an ATM network of more than 4,500 machines.

ستشهد نسخت هذا العام مشاركة أكثر من 500 علامة تجارية تمثل أكثر من 10 دول

الدوحة، X أبريل 2022 – أعلنت مجموعة QNB، أكبر مؤسسة مالية في منطقة الشرق الأوسط وإفريقيا، عن رعايتها لنسخة هذا العام من معرض الدوحة للمجوهرات والساعات، والذي تنظمه قطر للسياحة في الفترة من 9 إلى 13 مايو 2022 بمركز الدوحة للمعارض والمؤتمرات.

ويعد معرض الدوحة للمجوهرات والساعات في نسخته الثامنة عشرة، أحد أقدم الفعاليات التي تنظم في قطر، وواحداً من أكبر معارض المجوهرات والساعات بين التاجر والمستهلك في المنطقة.

تأتي هذه الرعاية كجزء من جهود مجموعة QNB لإبراز العلامة التجارية للبنك خلال هذا الحدث المميز، والذي يضم أكثر من 500 علامة تجارية عالمية فاخرة من أكثر من 10 دول إلى جانب نخبة من المصممين المحليين. كما يستضيف معرض الدوحة للمجوهرات والساعات نجمة بوليوود عليا بهات، لتكون وجه الحملة الإعلامية لهذا العام.

وبصفتها راع رسمي لنسخة المعرض لهذا العام، تهدف المجموعة إلى أن تكون جزءًا بارزاً من هذا الحدث المرموق الذي يجمع العلامات التجارية الفاخرة من جميع أنحاء العالم، ويقدم للزائرين تجربة تسوق فاخرة لدى أبرز العلامات التجارية.

تأتي هذه الرعاية لتسلط الضوء على جهود المجموعة تجاه المسؤولية المجتمعية، وتؤكد حرص المجموعة على ركيزة الفنون والثقافة التي تعد السياحة أحد أهم جوانبها، حيث يجسد الحدث جسراً ثقافياً للتراث القطري، وذلك من خلال وجود بعض العلامات التجارية المحلية المشاركة في المعرض وتصاميمها المستوحاة من الفن والتراث القطري الأصيل.

وتعليقًا على هذه المناسبة، قالت السيدة هبة التميمي، مدير عام الاتصالات لمجموعة QNB: “تؤكد رعايتنا لنسخة هذا العام من معرض الدوحة للمجوهرات والساعات، أحد أكبر المعارض وأبرزها في قطر، حرصنا على تعزيز شراكتنا طويلة الأمد مع قطر للسياحة، ودعما لاستراتيجية قطر الوطنية لقطاع السياحة 2030، ولتسليط الضوء على إبراز علامتنا التجارية ضمن العلامات التجارية الفاخرة المتواجدة في نسخة هذا العام من المعرض.”

وأضافت: “نحن على ثقة بأن هذا العام سيكون عاما استثنائيا للسياحة في دولة قطر وذلك مع اقتراب استضافة بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022™، حيث تتواجد علامتنا التجارية بشكل أساسي كداعم رسمي لكأس العالم FIFA 2022™ في الشرق الأوسط وإفريقيا”.

من جانبها، قالت السيدة حصة آل ثاني، رئيس قسم التسويق والتخطيط في قطر للسياحة: “يسعدنا إعادة تنظيم معرض الدوحة للمجوهرات والساعات هذا العام، وهو أحد أكثر الفعاليات المرتقبة التي تنظمها قطر للسياحة. نحن على ثقة أن النسخة الثامنة عشرة من المعرض سنكون مميزة جداً، نظراً لمشاركة عدد من العلامات التجارية العالمية الفاخرة لأول مرة.”

وأضافت: “إن معرض الدوحة للمجوهرات والساعات هو أيضاً فرصة تعتز بها قطر للسياحة لدعم المواهب الشابة في قطر، والاحتفاء بالتراث القطري من خلال عرض التصاميم الفريدة للمصممين القطريين الشباب. كما نرحب بكافة الزوار وندعوهم لزيارة المعرض الذي يعد في طليعة جدول فعاليات الأعمال في قطر، لاستكشاف ما سيقدمه.”

تتواجد مجموعة QNB، التي تفخر بمشاركتها كداعم رسمي لكأس العالم FIFA 2022™ في الشرق الأوسط وإفريقيا، في أكثر من 31 بلداً وثلاث قارات حول العالم من خلال فروعها وشركاتها التابعة، حيث تقدم مجموعة شاملة من أحدث الخدمات والمنتجات المصرفية لعملائها.

ويعمل في المجموعة ما يزيد عن 27,000 موظف في أكثر من 1000 فرع ومكتب تمثيلي، بالإضافة إلى شبكة واسعة من أجهزة الصراف الآلي تزيد عن 4,500 جهاز.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button