additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📱 Technology

New app from google for switching from Android to iOS.. Everything you wanted to know

تطبيق جديد من جوجل للتبديل من أندرويد إلى آي أو إس.. كل ما تريد معرفته

androidpolice

Apple is doing great work in terms of both hardware and software for its iPhone, iPad, and Mac lineups. Creeping into Apple’s walled garden has never been easier, thanks to Apple’s Move to iOS app, nor has it ever been more compelling, thanks to its phenomenal iPhone 13 trio. But even with Move to iOS app, making the switch from Android is daunting.

While iOS is easy to use, newcomers often stress about losing data during the transfer. If you’ve heard stories about lost contacts, deleted photos, and other nightmares, we have good news: data transfer issues are uncommon these days. Apple and Google make the transfer process fairly straightforward and painless.

All you’ll need is a Wi-Fi network and access to both phones and access to the Google Play Store on your Android device. Before switching, it is important to note that you need to update all apps and back up the data on your Android phone. The app updates can usually be done through the Google Play Store and the backup settings will be found in the phone settings.

How do I move from Android to iPhone?

  1. On your Android phone, download the Move to iOS app from the Google Play Store.
  2. Make sure the Android device has Wi-Fi enabled and both devices are connected to the charger and charging. This is to ensure that the process is not interrupted by a battery dying.
  3. On the Android phone, open the Move to iOS app, press “Continue,” and accept the terms and conditions. On the next screen, you will be able to opt into or out of usage data collection. Select whichever you feel is appropriate and continue to the next screen.
  4. On the pop-up on the next page, allow the app to use your location data while it is open. When you see the screen that says “Find Your Code,” press “Continue,” put the Android down for now, and switch over to the iPhone.
  5. On the iPhone, follow the setup process until you reach a screen that says “Apps & Data.” On this screen, select the option that says “Move Data from Android.”
  6. On the iPhone, you will see a screen that says “Move from Android.” Press “Continue” on this screen. The iPhone will then generate a six-digit or ten-digit code and a temporary network.
  7. Enter the code shown on the iPhone on your Android device.
  8. After entering the code, connect to the temporary Wi-Fi network on your Android phone. The Android device should prompt you, and connecting should be as easy as tapping “Connect.”
  9. Now you can select the content you wish to transfer over. You have the option to transfer accessibility settings, calendars, camera photos and videos, contacts, display settings, files and folders, mail accounts, message history, photo albums, and web bookmarks.

وكالات

أطلقت شركة جوجل تطبيقا جديدا يسهل على مستخدمي هواتف آيفون الانتقال ببياناتهم بالكامل إلى هواتف أندرويد.

يحمل التطبيق اسم Switch to Android، وتقوم فكرته على نقل ملفات المستخدم من صور وفيديوهات وجهات اتصال والفعاليات المسجلة في تطبيق التقويم، إلى جانب غلق ميزة iMessage وتخزين كافة الملفات المخزنة في خدمة التخزين السحابي الخاصة بأبل iCloud إلى خدمة جوجل Google Photos.

تعتبر تلك الميزة محاولة جيدة من جانب جوجل لتشجيع مستخدمي هواتف آيفون لتحويلهم إلى الهواتف العاملة بنظام أندرويد، وتسهيل نقل الملفات والتي تعتبر من أكثر المهام التي تستغرق وقتا ومجهودا من جانب المستخدم عند تغيير هاتفه.

يُذكر أن أبل توفر تطبيقا مخصص لهواتف أندرويد، ويحمل اسم Move to iOS، والذي يقوم بتسهيل نقل كافة الملفات من هواتف أندرويد إلى هواتف آيفون.

كذلك أطلقت العام الماضي خدمة واتساب ميزة فائقة خاصة بتسهيل نقل الرسائل والمحادثات من هواتف آيفون إلى هواتف أندرويد، وتلك كانت من أهم المهام التي يصعب إتمامها عند شراء هاتف جديد، إلا أن الميزة لم تتوفر بعد بالشكل العكسي، أي نقل المحادثات من أندرويد إلى آيفون، ولكن متوقع وصولها قريبا.

 

كيف يمكنني الانتقال من أندرويد إلى آيفون؟

  1. على هاتفك الذي يعمل بنظام أندرويد ، قم بتنزيل تطبيق أنقل إلى آي أو إس من متجر جوجل بلاي.
  2. تأكد من تمكين الواي فاي في جهاز أندرويد ومن توصيل كلا الجهازين بالشاحن والشحن. هذا لضمان عدم مقاطعة العملية بسبب نفاد البطارية.
  3. على هاتف أندرويد ، افتح تطبيق أنقل إلى آي أو إس ، واضغط على “متابعة” ، واقبل البنود والشروط. في الشاشة التالية ، ستتمكن من الاشتراك أو إلغاء الاشتراك في جمع بيانات الاستخدام. حدد أيهما تشعر أنه مناسب وتابع إلى الشاشة التالية.
  4. في النافذة المنبثقة في الصفحة التالية ، اسمح للتطبيق باستخدام بيانات موقعك أثناء فتحه. عندما ترى الشاشة التي تقول “ابحث عن الرمز الخاص بك” ، اضغط على “متابعة” ، وأوقف تشغيل أندرويد في الوقت الحالي ، وانتقل إلى آيفون.
  5. على جهاز آيفون ، اتبع عملية الإعداد حتى تصل إلى شاشة تقول “التطبيقات والبيانات”. في هذه الشاشة ، حدد الخيار المسمى “نقل البيانات من أندرويد”.
  6. على آيفون ، سترى شاشة تقول “الانتقال من أندرويد”. اضغط على “متابعة” على هذه الشاشة. سيقوم آيفون بعد ذلك بإنشاء رمز مكون من ستة أو عشرة أرقام وشبكة مؤقتة.
  7. أدخل الرمز الذي يظهر على آيفون على جهاز أندرويد الخاص بك.
  8. بعد إدخال الرمز ، اتصل بشبكة الواي فاي المؤقتة على هاتف أندرويد. يجب أن يطالبك جهاز أندرويد ، ويجب أن يكون الاتصال سهلاً مثل النقر على “اتصال”.
  9. الآن يمكنك تحديد المحتوى الذي ترغب في نقله. لديك خيار نقل إعدادات إمكانية الوصول والتقويمات وصور الكاميرا ومقاطع الفيديو وجهات الاتصال وإعدادات العرض والملفات والمجلدات وحسابات البريد وسجل الرسائل وألبومات الصور وإشارات الويب.
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button