additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

⚽ QSL

QFA Announces Upcoming Season Calendar

الاتحاد القطري لكرة القدم يعلن عن روزنامة الموسم المقبل

QNA

Doha: The Competitions Committee of the Qatar Football Association has approved the calendar for the upcoming 2022-23 season, which will start in early August with the QNB Stars League, and end with the final of HH the Amir Cup in its 51st edition in May 2023.

Chairman of the Competitions Committee of the Qatar Football Association, Hamad Al Mannai, stated that the football calendar will start on the first of August 2022 with the QNB Stars League, adding that the competition will continue until April 29th next year.

He also announced the starting dates for other league competitions, such as the second division league, which will start on Aug. 28th, 2022, and go on until April 27th, 2023.

As for the reserve league, it will be held during the period after the 2022 World Cup, with the championship kicking off on Dec. 26th and lasting until the April 26th next year.

Al Mannai pointed out that the next season will witness several breaks, especially as the Qatar is about to host the worlds biggest football event, the FIFA World Cup, during the period from Nov. 21st until Dec. 18th, in addition to interruptions to the competitions for FIFA international matchdays.
As for cup tournaments, Al Mannai explained that HH the Amir Cup, in its 51st edition, will start on Jan. 29th with the playoff match in the preliminary stage.

The round of 16 matches of the tournament will start on March7th, and the competition will end on May 5th, 2023. Meanwhile, the Ooredoo Cup will start on Sep. 19th and will continue until March 27th.

قنا

الدوحة: أقرت لجنة المسابقات بالاتحاد القطري لكرة القدم روزنامة الموسم المقبل 2022 / 2023، الذي سينطلق مطلع أغسطس المقبل ببطولة الدوري القطري لكرة القدم (دوري نجوم QNB)، وينتهي بمسابقة كأس الأمير في نسختها الـ 51 في مايو من العام 2023.

وقال السيد حمد المناعي -رئيس لجنة المسابقات بالاتحاد القطري لكرة القدم- إن روزنامة المسابقات الكُروية ستنطلق ببطولة الدوري المحلي في الأول من أغسطس المقبل، مشيرًا إلى أن المسابقة ستستمر حتى التاسع والعشرين من أبريل من العام المقبل.

وأضاف أن مسابقات الدوريات الأخرى كبطولة دوري الدرجة الثانية ستنطلق في الثامن والعشرين من أغسطس، على أن تنتهي المسابقة في السابع والعشرين من أبريل من العام المقبل.

أما دوري الرديف، سيكون خلال الفترة التي تلي بطولة كأس العالم قطر 2022، والتي ستنطلق في السادس والعشرين من ديسمبر وحتى السادس والعشرين من أبريل من العام المقبل 2023.

وأشار المناعي إلى أن الموسم المقبل سيشهد العديد من التوقفات، لا سيما أن دولة قطر مقبلة على استضافة الحدث الأهم في عالم كرة القدم وهو بطولة كأس العالم قطر 2022، خلال الفترة من الحادي والعشرين من نوفمبر وحتى الثامن عشر من ديسمبر المقبل، بالإضافة إلى توقفات أيام الفيفا المدرجة في وقت سابق ضمن روزنامة الاتحاد الدولي لكرة القدم.

وأوضح المناعي أن بطولة كأس الأمير للنسخة الحادية والخمسين ستنطلق في التاسع والعشرين من يناير المقبل بالمباراة الإقصائية في المرحلة التمهيدية، في حين ستنطلق مباريات دور الـ 16 من البطولة في السابع من مارس، على أن تنتهي المسابقة في الخامس من مايو للعام 2023.

أما بطولة كأس أوريدو فإنها ستنطلق في التاسع عشر من سبتمبر، وتستمر حتى السابع والعشرين من مارس.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button