additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Vehicle seized for driving in pedestrian zone

الداخلية تعلن عن ضبط مركبة بعد السير في المنطقة المخصصة للمشاة

The Peninsula

Doha: The General Directorate of Traffic department in the Ministry of Interior has seized a vehicle that was driven in the pedestrian zone endangering people.

After a video circulated on social media showed a blue mini SUV driven in the pedestrian zone and endangering people in Lusail City, the Traffic Department sprang into action and seized the vehicle.

The Traffic department added that the vehicle has been seized and legal action is being taken for the violation.

الشرق

أعلنت الإدارة العامة للمرور، عن ضبط صاحب المركبة، الذي انتشر له مقطع فيديو على وسائل التواصل الاجتماعي أثناء سيره في المنطقة المخصصة للمشاة.

ونشر الحساب الرسمي للإدارة العامة للمرور، صورة للسيارة بعد ضبطها وكتب “بالإشارة إلى المقطع المُتداول حول قيام قائد مركبة بالسير في المنطقة المخصصة للمشاة وتعريض مُستخدمي الطريق للخطر في مدينة لوسيل، فقد تم ضبط المركبة وجاري أتخاذ الإجراءات القانونية بشأن هذه المخالفة”.

كما أهابت الإدارة العامة للمرور الجمهور بالإلتزام بالقوانين المرورية.

وكان مقطع فيديو متداول قد كشف عن قيام أحد الأشخاص بقيادة سياراته في ممشى المارينا في مدينة لوسيل في المكان المخصص للمشاة.

وتداول مغردون على مواقع التواصل الاجتماعي، مقطع الفيديو لسيارة يقودها صاحبها في الممشى وسط المشاة، وهو ما اعتبره المتابعون مخالفة جسيمة تعرض حياة رواد الممشى للخطر.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button